Asysta techniczna

801 373 795 serwis@dreryk.pl

 

FAQ

SZKOLENIA

ZDALNA POMOC

 

INSTRUKCJE

TUTORIALE

Przed aktualizacją prosimy o sprawdzenie czy wszystkie aktualizacje Windows są wykonane.
Nie zaktualizowany Windows może powodować problemy z aktualizacją oprogramowania drEryk.

Asysta techniczna jest prowadzona za pomocą centrum telefonicznego oraz zdalnie przez Internet. Nasze koleżanki i koledzy są do Państwa dyspozycji (pon-pt) od 8:00 do 16:00, w okresie od 1 do 7 dnia każdego miesiąca 8:00 do 19:00. Harmonogram pracy poniżej. Ponadto drEryk posiada specjalny program autodiagnostyczny, który wykrywa podstawowe problemy i informuje konsultantów asysty technicznej. Jeżeli nie uda się problemu rozwiązać przy pomocy telefonicznej, dzięki specjalnej funkcji drEryk’a, konsultant może – za zgodą użytkownika – zdalnie skomunikować się z jego komputerem i dokonać naprawy.

Kalendarz dyżurów Asysty Technicznej

ErLab - sprawdzenie ID-Skierowania







e-rejestracja - zgłoszenie serwisowe







Przebicie klucza licencji







Ryszard Wojtyna
tel.: 42 282 2164
serwis@dreryk.pl
Monika Rogacka
tel.: 42 282 2164
serwis@dreryk.pl

Katarzyna Karolczyk-Rychłowska
tel.: 42 282 2164
serwis@dreryk.pl
misw_gray Michał Świerczyński
Kierownik
tel.kom.: 663 446 457
serwis@dreryk.pl

 

Szkolenia i przebyte kursy przez Asystę Techniczną:

PostgreSQL Logo 67x74 Szkolenie zakończone wewnętrznym egzaminem z PortgreSQL
itil-logo1 Akredytowane szkolenie ITIL® Foundation