Szkolenia

SZKOLENIA i WARSZTATY: Stanowią ten element naszej oferty, który bardzo dynamicznie – przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości – cały czas się zmienia i rozwija. Dopracowaliśmy się już wielu grup szkoleń wśród których z pewnością należy wymienić:

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na warsztaty doskonalące organizowane dla obecnych Klientów oprogramowania drEryk. Zapraszamy wszystkich użytkowników oprogramowania drEryk niezależnie od pełnionych funkcji.

Formuła spotkań oparta będzie o koncepcję „Jak to działa?”2015-12-29_15h49_45

Dzięki takiemu podejściu chcielibyśmy przybliżyć Państwu krok po kroku obsługę aplikacji drEryk, odkrywając przed Państwem ciekawe i szybkie sposoby na realizację codziennych czynności. Podczas spotkań oczywiście będziemy prezentować wszelkie nowości, które wprowadzamy systematycznie w naszym oprogramowaniu.

Czas trwania spotkania: 4-6 godzin zegarowych

Wartość szkolenia to 290 zł netto za osobę.

Zapewniamy komfortową salę konferencyjną wraz z serwisem kawowym.

Uruchomienie warsztatów oraz ich miejsce zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników.

Edycja warsztatów Jesień – Zima 2016 – została zakończona.

Dziękujemy za uczestnictwo w warsztatach.

O kolejnych terminach warsztatów będą Państwo informowani newsletterem.

Terminy również pojawią się na tej stronie.

 

 

Zapraszamy na kolejny cykl spotkań regionalnych

Zaczynamy kolejny, trzeci już cykl bezpłatnych spotkań regionalnych z oprogramowaniem drEryk. Obecna edycja jest pod hasłem „Jesień 2016”. Serdecznie zapraszamy wszystkich nowych i potencjalnych użytkowników oprogramowania drEryk. W szczególności lekarzy oraz właścicieli i kierowników placówek medycznych. Miejsca, terminy i tematykę spotkań znajdziecie Państwo poniżej.

Terminarz spotkań:

  • Kolejna edycja Cyklu już w przygotowaniu!

Tematyka spotkań:

A. Terminarz wprowadzania EDM

  • obowiązki podmiotu leczniczego – informacje dla personelu medycznego, właścicieli i kierowników medycznych,
  • co i od kiedy ma obowiązywać, a co już jest prawnie wymagane,
  • jakie konsekwencje finansowe i administracyjne oraz za co mogą nas spotkać.

B. Jak zadbać o swoje pieniądze w kontekście relacji z NFZ

  • prowadzenie dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej – co za tym przemawia,
  • automatyczne sprawdzanie eWUŚ,
  • szczegółowe sprawozdawanie badań analitycznych – system ErLab,
  • łatwe i prawidłowe wystawianie recept oraz skierowań, a także innych druków,
  • merytoryczne rozliczenia z NFZ oraz intuicyjne korygowanie świadczeń.

C. Polityka bezpieczeństwa danych medycznych i osobowych w podmiotach leczniczych

  • co i na jakiej podstawie prawnej obowiązuje,
  • przykłady opracowań Polityki bezpieczeństwa w podmiotach leczniczych,
  • ABI – kogo i na podstawie jakich dokumentów powołać,
  • kary i co zrobić by ich uniknąć (porady praktyczne).

D. Czas pytań i odpowiedzi praktyków

Chcę być dobrze poinformowany – zarejestruję się teraz!

Przywileje dla uczestników:

  1. Dla nowych klientów Moduł Dokumentacji Zewnętrznej bezpłatnie na okres dwunastu miesięcy, wraz z przeniesieniem deklaracji z obecnego systemu.
  2. Serwis kawowy dla uczestników spotkania.

Z wyrazami szacunku,

Piotr Staniec
Piotr.Staniec@ericsson.com
nr tel.: +48 605 506 026, +48 12 361 4109
ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków

oraz

Jarosław Słodziński
Jaroslaw.Slodzinski@ericsson.com
nr tel.: +48 605 506 038, +48 42 671 2763
ul. Targowa 9A, 90-042 Łódź

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, każdy świadczeniodawca jako Administrator Danych ma obowiązek:

  1. wyznaczenia Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI), nadzorującego przestrzeganie zasad ochrony; ABI nie jest wymagany w przypadku, gdy Administrator Danych pełni jego funkcje.
  2. następnie ABI opracowuje dokumentację opisującą sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, w skład której wchodzi:
    a. Polityka Bezpieczeństwa Informacji
    b. Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym.
  3. przeprowadzić szkolenia personelu w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych.
  4. wdrożyć dokumentację i standardy bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych.
  5. utrzymać dokumentację i standardy bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych.

http://dreryk.pl/wp-content/uploads/2016/05/Banner-szkoleń-ODO-teczka-v2d.png

Weź udział w praktycznym szkoleniu warsztatowym
„Przetwarzanie i ochrona dokumentacji i danych osobowych w działalności leczniczej”

5 listopada – Olsztyn (odwołane z tytułu przyczyn obiektywnych / zewnętrznych)

Nowe terminy i lokalizacje w trakcie ustalania.

W świetle obowiązujących przepisów prawnych podmioty lecznicze mają obowiązek stworzenia i wdrożenia wewnętrznych procedur polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych.
Wymaganie to wynika bezpośrednio z polskiego ustawodawstwa (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych art. 3 ust. 2 pkt 2 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)) i dodatkowo poparte jest polityką Unii Europejskiej w sprawie przetwarzania danych osobowych.
Brak przestrzegania tego prawa podlega karze pozbawienia wolności do lat 2 lub karze pieniężnej do 40 000 zł dla firm i do 10 000 zł dla osób prywatnych.

Dział Produktów Medycznych drEryk zapewnia profesjonalne przygotowanie PBDO przez zespół specjalistów dedykowanych do obsługi polityki w podmiotach leczniczych. Przygotowanie polityki obejmuje: audyt, szkolenie personelu, przygotowanie dokumentów i procedur oraz wdrożenie polityki w podmiocie. Fachowość i doświadczenie naszych specjalistów zapewni Państwu oszczędności czasu oraz pewność, że dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane prawidłowo, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i metodologiami informatycznymi w zakresie bezpieczeństwa danych.

W sprawie indywidualnej oferty prosimy o kontakt z właściwym dla regionu Country Managerem:

  • Piotr Staniec, tel.: 605 506 026, piotr.staniec@ericsson.com
  • Jarosław Słodziński, tel.: 605 506 038, jaroslaw.slodzinski@ericsson.com

Obowiązek posiadania Polityki Bezpieczeństwa, a także jej wytyczne przewidziane są następującymi przepisami:

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (U. 1997 nr 133 poz. 883),
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (U. 2004 nr 100 poz. 1024), dalej: Rozporządzenie w sprawie dokumentacji,
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 719)
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie trybu i sposobu realizacji zadań w celu zapewniania przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora bezpieczeństwa informacji (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 745)

 

Termin Dzień Miasto Adres Sala
28.06.2017 środa Kraków godz.: 10:00; ul. Madalińskiego 9 (I etap) KRM -0.3
29.06.2017 czwartek Kraków godz.: 09:00; ul. Madalińskiego 9 (II etap + egzamin) KRM -0.3

Z wyrazami szacunku

Piotr Staniec
piotr.staniec@ericsson.com
Tel.: +48 605 506 026; +48 12 361 4109
ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków

 

 

Ze strony organizatora dodatkowych informacji może udzielić:

Robert Beksiński


Zeskanuj kod QR przy użyciu telefonu komórkowego. Użycie tej funkcji w telefonie może wymagać zainstalowania odpowiedniej aplikacji.

Propozycje aplikacji:
Kaywa reader | ZXing Scanner

Robert A. Beksiński
tel.: +48 12 342-4403
tel. kom.: +48 605 506-406
Robert.Beksinski@ericsson.com