Asysta techniczna

+48 12 351 00 20 serwis@dreryk.pl

 

FAQ

SZKOLENIA

ZDALNA POMOC

 

INSTRUKCJE

TUTORIALE

Przed aktualizacją prosimy o sprawdzenie czy wszystkie aktualizacje Windows są wykonane.
Nie zaktualizowany Windows może powodować problemy z aktualizacją oprogramowania drEryk.

Asysta techniczna jest prowadzona za pomocą centrum telefonicznego oraz zdalnie przez Internet. Nasze koleżanki i koledzy są do Państwa dyspozycji (pon-pt) od 8:00 do 16:00, w okresie od 1 do 7 dnia każdego miesiąca 8:00 do 19:00. Harmonogram pracy poniżej. Ponadto drEryk posiada specjalny program autodiagnostyczny, który wykrywa podstawowe problemy i informuje konsultantów asysty technicznej. Jeżeli nie uda się problemu rozwiązać przy pomocy telefonicznej, dzięki specjalnej funkcji drEryk’a, konsultant może – za zgodą użytkownika – zdalnie skomunikować się z jego komputerem i dokonać naprawy.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Kalendarz dyżurów Asysty Technicznej

 

Ryszard Wojtyna
tel.: 12 351 00 20 (wew 2)

serwis@dreryk.pl

Paulina Włodarczyk
tel.: 12 351 00 20 (wew 2)

serwis@dreryk.pl

Ewelina Matlak
tel.: 12 351 00 20 (wew 2)

serwis@dreryk.pl

   

misw_gray

Michał Świerczyński

tel.: 663 446 457
serwis@dreryk.pl