![]() |
801 373 795 | ![]() |
serwis@dreryk.pl |
Szanowni Państwo,
Otrzymaliśmy informację, że u niektórych Państwa operatorów sieci komórkowej naliczane są dodatkowe opłaty za korzystanie z numeru 801-drEryk. Podajemy Państwu alternatywny numer na centralę telefoniczną: +48 12 351 00 20
Pragniemy poinformować, że jest to rozwiązanie tymczasowe i numer może ulec zmianie.
Asysta techniczna jest prowadzona za pomocą centrum telefonicznego oraz zdalnie przez Internet. Nasze koleżanki i koledzy są do Państwa dyspozycji (pon-pt) od 8:00 do 16:00, w okresie od 1 do 7 dnia każdego miesiąca 8:00 do 19:00. Harmonogram pracy poniżej. Ponadto drEryk posiada specjalny program autodiagnostyczny, który wykrywa podstawowe problemy i informuje konsultantów asysty technicznej. Jeżeli nie uda się problemu rozwiązać przy pomocy telefonicznej, dzięki specjalnej funkcji drEryk’a, konsultant może – za zgodą użytkownika – zdalnie skomunikować się z jego komputerem i dokonać naprawy.
Kalendarz dyżurów Asysty Technicznej
- Województwo Dolnośląskie
- Województwo Kujawsko-Pomorskie
- Województwo Lubelskie
- Województwo Lubuskie
- Województwo Łódzkie
- Województwo Małopolskie
- Województwo Mazowieckie
- Województwo Opolskie
- Województwo Podkarpackie
- Województwo Podlaskie
- Województwo Pomorskie
- Województwo Śląskie
- Województwo Świętokrzyskie
- Województwo Warmińsko-Mazurskie
- Województwo Wielkopolskie
- Województwo Zachodniopomorskie
NFZ:
Oddziały NFZ:
Pozostałe linki:
|
|
|
||||||
|