Wróć

Co zrobić, aby zamknąć teleporadę, gdy pacjent nie ma deklaracji w naszej placówce?

Aby zamknąć telepordę dla pacjenta, który nie ma deklaracji w placówce, należy sprawdzić, czy została udostępniona i wczytana nowa umowa z NFZ zawierająca produkty dla pacjentów bez deklaracji (zgodnie z załącznikiem do zarządzenia 39/2020/DSOZ).

Po spełnieniu wymogów zawartych w rozporządzeniu i zamknięciu wizyty, zostanie zaraportowany odpowiedni produkt w raporcie SWIAD.

W celu przeprowadzenia teleporady przez pielęgniarki i położne (dla pacjentów zadeklarowanych), należy dodać do słownika świadczeń pielęgniarki POZ i gabinetu zabiegowego Teleporadę.

W wersji 7.19 zostały wprowadzone nowe produkty jednostkowe dla Teleporad.

Poniżej prezentujemy zastosowanie nowych produktów jednostkowych:

  1. Produkt 5.01.00.0000143 – dla pacjentów bez aktywnej deklaracji, bez oznaczenia checkbox’a “Spoza gminy” i oznaczonego rodzaju wizyty jako “Porada telefoniczna/mailowa”.
  2. Produkt 5.01.00.0000144 – dla pacjentów, którzy spełniają warunki do zaraportowania z produktem 5.01.00.0000047 i oznaczonego rodzaju wizyty jako “Porada telefoniczna/mailowa”.
  3. Produkt 5.01.00.0000046 – dla pacjentów bez aktywnej deklaracji, z znaczonym checkbox’em “Spoza gminy” i oznaczonego rodzaju wizyty jako “Porada telefoniczna/mailowa”.
  4. Do raportu SWIAD załączane będą zlecenia wykonane z poziomu pielęgniarki i położnej dla nowych produktów: Pielęgniarki: 5.01.00.0000145; 5.01.00.0000146; Położnej: 5.01.00.0000147;  5.01.00.0000148
  5. Produkt 5.01.00.0000149 – dla pacjentów z aktywną deklaracją do lekarza zatrudnionego w podmiocie i typem wizyty  “Porada zw. z wydaniem zaśw. osobie NDSE”.

#teleporada #produktjednostkowy #deklaracja

Zespół drEryk
Autor:
Strona korzysta z plików cookies Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarki.