Wróć

W obecnych wymogach co ma być zaznaczone do raportowania prawidłowo wizyty specjalistycznej telefonicznej?

W celu przeprowadzenia teleporady wystarczy uruchomić taką funkcjonalność z panelu lekarza poprzez funkcje specjalne lekarza oraz wybrać typ wizyty porada telefoniczna/mailowa. Funkcjonalność została dostosowana do wymogów NFZ i sposób jej raportowania zależny jest od świadczonych usług.

Jeżeli świadczą Państwo usługi w ramach POZ to aplikacja umożliwia zmianę typu wizyty na poradę telefoniczną (dla pacjenta, który posiada aktywną deklarację w podmiocie), jednak nie został przypisany dla niej osobny produkt.

Świadczenie w raporcie widnieje jako zwykła wizyta, a zgodnie z wytycznymi, informacja o przeprowadzeniu takiego typu świadczenia musi zostać odnotowana w dokumentacji medycznej. Istnieją dodatkowe produkty, za które podmiot może otrzymać finansowanie jednak musza zostać spełnione ściśle określone kryteria.

Jeżeli świadczą Państwo usługi w ramach Specjalistki to z wizyty na odległość mogą skorzystać pacjenci kontynuujący opiekę w konkretnej poradni specjalistycznej, zgodnie z ustalonym planem leczenia i stanem klinicznym.

W specjalistce chcąc zrealizować teleporadę należy wybrać odpowiednią procedurę, która zostanie przekazana w raporcie.

Zgodnie z wymogami, w specjalistce nie ma możliwości wybrania typu wizyty jako porada telefoniczna (tak jak w przypadku POZ), wystarczy zastosować odpowiednia procedurę.

Zespół drEryk
Autor:
Strona korzysta z plików cookies Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarki.