Zmiana dyżurów Wsparcia Technicznego – nowe godziny, jeszcze lepsza pomoc dla Użytkowników, poznaj szczegóły!
W nadchodzącym okresie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów i Użytkowników, nastąpi zmiana dyżurów Wsparcia Technicznego drEryk.
Zmiana ta wynika zarówno z chęci jeszcze lepszej obsługi technicznej i wsparcia naszych Użytkowników oraz Klientów. Umożliwi to również jeszcze bardziej korzystną ergonomię pracy naszych Specjalistów.
W związku z powyższym, od maja bieżącego roku, nasi konsultanci będą dostępni dla Państwa w następujących godzinach:
- Każdy poniedziałek – od 8.00 do 19.00;
- W pozostałe dni (wtorek–piątek) – od 8.00 do 16.00.
Priorytetem drEryk jest jak największa przystępność i przyjazność oprogramowania a także profesjonalne i wszechstronne wsparcie techniczne. Zmieniamy się dla Was!
Wsparcie Techniczne drEryk – poznaj nasze możliwości! Bądź na bieżąco!
Potrzebujesz wsparcia przy korzystaniu z oprogramowania drEryk Gabinet, lub drEryk Kardio? Nic prostszego! Aby skorzystać z fachowej pomocy działu Wsparcia Technicznego, zadzwoń na numer naszej infolinii, lub napisz na nasz adres e-mail:
(+48) 12 380 08 84
wsparciegabinet@dreryk.pl
wsparciekardio@dreryk.pl
Zapraszamy także do polubienia naszej strony drEryk na Facebooku, oraz do skorzystania z Newslettera drEryk – dzięki temu nie przegapisz żadnej informacji i komunikatu o planowanych akcjach promocyjnych, aktualizacjach, oraz o istotnych zmianach z zakresu medycyny i Ochrony Zdrowia.
drEryk – oprogramowanie tworzone przez profesjonalistów, dla profesjonalistów. Dziękujemy, że jesteście z nami!