W czym możemy pomóc?

Potrzebujesz pomocy związanej z obsługą naszych systemów?

Znajdź naszego Partnera IT w Twojej okolicy

Znajdź Partnera

Program drEryk eGabinet możesz bezpłatnie wypróbować dzięki wersji demo (funkcjonującej całkowicie online):

PRZEJDŹ DO DEMO

Na naszej stronie internetowej, w zakładce eGabinet znajdują się informacje o funkcjach i możliwościach programu drEryk eGabinet. Ponadto, zachęcamy do odwiedzenia artykułu poświęconego jego funkcjom. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży drEryk eGabinet: Infolinia: […]

Aby zakupić dostęp do programu drEryk eGabinet, należy skontaktować się z Działem Sprzedaży drEryk eGabinet: Infolinia: (+48) 12 380 08 84 E-mail: sprzedazegabinet@dreryk.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.

Poniżej przedstawiamy minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z drEryk eGabinet: komputer PC, minimalna pamięć RAM – 2 GB, rekomendowana pamięć RAM – 4 GB, procesor: Intel Pentium 4, system operacyjny: Windows […]

W celu dokonania zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia wpisując: dane placówki, imię nazwisko, NIP, numer kontaktowy, adres e-mail, podpis pod zamówieniem. Jeżeli zakupu dokonuje spółka, to dane w zamówieniu muszą być zgodne z danymi z KRS/CEIDG […]

Aby poznać szczegóły związane z zakupem dostępu do drEryk eGabinet, zachęcamy do odwiedzenia zakładki Kup Online na stronie poświęconej drEryk eGabinet. Płatność dokonywana jest z góry za dany rok (liczony od dnia zakupu).

Tak, umowę można wypowiedzieć z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Aby uzyskać szczegółowe informacje, zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną drEryk eGabinet

Informację o nadchodzącej płatności za kolejny rok korzystania Użytkownik otrzymuje drogą mailową z miesięcznym wyprzedzeniem. Wiadomość trafia na adres e-mail wskazany podczas zawierania umowy. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem świadczenia usług […]

Baza leków Pharmindex to profesjonalna, wszechstronna i stale aktualizowana baza produktów leczniczych. Po jej wykupieniu otrzymujesz wzbogacona wartość merytoryczną w postaci opisów leków, listę leków refundowanych i charakterystykę produktów leczniczych (ChPL). W związku z tym, baza Pharmindex […]

Baza leków Pharmindex jest standardowo dostępna w aplikacji drEryk eGabinet w ramach rocznej subskrypcji i nie wymaga dodatkowej aktywacji.

Aktualizacje wykonywane są automatycznie bez konieczności podejmowania jakiejkolwiek akcji po stronie Użytkownika. Dzięki temu, ma on zawsze dostęp do aktualnej bazy leków.

Pharmindex automatycznie i regularnie aktualizuje Listę leków refundowanych, a zmiany są od razu dostępne w aplikacji drEryk eGabinet.

Dane Pacjenta można edytować w kartotece Pacjenta dostępnej m.in. z zakładki Pacjenci po kliknięciu na imię i nazwisko wybranego Pacjenta.

Historię wizyt danego Pacjenta można sprawdzić po wyszukaniu Pacjenta w zakładce Pacjenci (klikając w przycisk ,,Historia wizyt”), a także podczas przeprowadzania wizyty (rozwijane menu boczne po prawej stronie ekranu).

Jeśli Pacjent o takim samym numerze PESEL jest już obecny w aplikacji drEryk eGabinet, to system wyświetli komunikat o braku możliwości dodania Pacjenta (,,Nie można wprowadzić dwóch pacjentów o tym samym numerze PESEL”).

W programie drEryk eGabinet Pacjenta można wyszukać po imieniu, nazwisku, numerze PESEL oraz po numerze telefonu.

Tak, w programie drEryk eGabinet istnieje możliwość wyszukiwania Pacjentów po numerze telefonu.

Dokumentacja Pacjenta znajduje się w Kartotece Pacjenta.

Dokumentację medyczną gromadzi się w bazie danych online.

Po próbie wysłania eRecepty lub eSkierowania pojawi się informacja o wysłaniu eDokumentu (wraz z kodem odbioru) lub informacja o błędzie.

Istnieją przypadki, w których dokumentacja może być prowadzona w formie papierowej. Dotyczy przypadków wskazanych w rozporządzeniu i/lub jeśli warunki organizacyjno-techniczne uniemożliwiają prowadzenie dokumentacji w formie elektronicznej np. utrudnienia w dostępie do Internetu, czasowa awaria sprzętu, stały brak rozwiązań […]

Wystawione eRecepty można podejrzeć w karcie Repozytorium w danych Pacjenta.

Po próbie wysłania eRecepty pojawi się informacja o wysłaniu eRecepty (wraz z kodem odbioru) lub informacja o błędzie.

Kod eRecepty można sprawdzić w Historii wizyt Pacjenta lub w karcie Repozytorium w danych Pacjenta wyszukując właściwą eReceptę.

Wszystkie wystawione dokumenty dla danego Pacjenta znajdują się w Repozytorium. Należy przejść do zakładki Kartoteki Pacjenta, a następnie do karty Repozytorium. Z tego miejsca istnieje możliwość pobrania i wydrukowania dokumentu dla Pacjenta (np. informacji o wystawionej eRecepcie).

Tak, w drEryk eGabinet istnieje możliwość grupowej wysyłki eRecepty dla jednego Pacjenta.

Nie, eRecepta dostępna jest w ramach wersji podstawowej programu drEryk eGabinet.

Wydruk informacji o eRecepcie nie jest konieczny w ramach korzystania z drEryk eGabinet. Wystarczy przekazać Pacjentowi kod realizacji.

Tak, system jest zintegrowany z platformą eWUŚ i daje możliwość automatycznego weryfikowania Pacjentów.

Tak, formularz znajduje się w dolnym pasku okna wizyty.

Tak, jest to kolejna zakładka na widoku eZwolnienia, do którego możemy przejść z dolnego paska okna wizyty.

Tak, z poziomu wizyty można wybrać Miejsce Udzielania Świadczeń. Listę znajdziemy w pasku pod numerem PESEL Pacjenta.

Program drEryk eGabinet nie wymaga tworzenia kopii zapasowej, ponieważ wszystkie dane są zabezpieczone online.

W celu przypomnienia hasła kliknij w link ”Nie pamiętasz hasła?”, a następnie uzupełnij wymagane pola. Potwierdź akcję przyciskiem ”Resetuj hasło”. Instrukcje zostaną wysłane na podany adres e-mail.

Tak, jest taka możliwość. Aby korzystać z pełnej odsłony programu na smartfonie, należy przejść do menu przeglądarki i zaznaczyć okienko ”Wersja na komputer”.

Formularz zmiany hasła znajdziemy w zakładce Moje Konto w prawym górnym rogu.

Aby włączyć tryb dark mode (lub powrócić do trybu dziennego), należy kliknąć przycisk przełącznika, który znajduje się w górnej części ekranu, pomiędzy ikonkami księżyca i słońca.

Tak, Zdarzenia Medyczne rejestrują się automatycznie po zamknięciu wizyty. Aby nie zakłócać dalszej pracy, proces ten odbywa się w tle (bez konieczności podejmowania dodatkowych akcji przez Użytkownika).

Aktualny stan rejestracji Zdarzenia Medycznego można sprawdzić z poziomu listy wizyt. Pomiędzy Opcjami a Statusem wizyty znajduje się przeznaczona do tego kolumna. Umieszczone w niej ikony mogą przyjąć trzy stany: Zarejestrowane ZM (kolor zielony), […]

Aktualizacje drEryk eGabinet

Poznaj zmiany, które wprowadza aktualizacja drEryk eGabinet 3.39 Aktualizacja odbywa się automatycznie, nie potrzeba wykonywać dodatkowych akcji.Przedstawiamy listę usprawnień i zmian, które obejmuje aktualizacja 3.39 programu drEryk eGabinet: eSkierowanie do specjalisty Dodaliśmy możliwość […]

Aktualizacja odbywa się automatycznie, nie potrzeba wykonywać dodatkowych akcji.Przedstawiamy listę usprawnień i zmian, które obejmuje aktualizacja 3.38 programu drEryk eGabinet: Aktualizacja drEryk eGabinet 3.38 – szczegóły eSkierowanie do pracowni diagnostycznej Dodaliśmy możliwość wystawienia […]

Aktualizacja odbywa się automatycznie, nie potrzeba wykonywać dodatkowych akcji. Przedstawiamy listę usprawnień i zmian, które obejmuje aktualizacja 3.37 programu drEryk eGabinet: Aktualizacja drEryk eGabinet 3.37 – szczegóły 1. Odliczanie czasu wizyty (timer) […]

Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”