Wróć
eZLA podczas teleporady - Lekarz przeprowadzający teleporadę

eZLA podczas teleporady – dowiedz się więcej

eZLA podczas teleporady – stanowisko Ministerstwa Zdrowia, kryteria wystawienia

Szanowni Użytkownicy! Informujemy, że Ministerstwo Zdrowia podtrzymuje swoje dotychczasowe stanowisko dotyczące eZLA podczas teleporady. Zgodnie z nim, nie ma żadnych przeszkód prawnych związanych z możliwością wystawienia przez Lekarza zaświadczenia o czasowej niezdolności do pracy.

eZLA można więc wystawić za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności Pacjentowi po uprzednim przeprowadzeniu osobistego zbadania stanu zdrowia.

Ważne przy tym jest to, aby oceny prawidłowości jego wystawienia dokonać indywidualnie, a także ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju schorzenia, dostępnych środków komunikacji z Pacjentem, oraz udokumentowania badania.

Wsparcie techniczne drEryk – jesteśmy do Twoich usług! Skontaktuj się, dowiedz się więcej!

Potrzebujesz pomocy technicznej lub fachowego wsparcia w trakcie korzystania z oprogramowania drEryk (Gabinet, Kardio lub Wideo)? Skontaktuj się z naszym działem Wsparcia Technicznego telefonicznie lub mailowo!

(+48) 12 380 08 84

wsparciegabinet@dreryk.pl
wsparciekardio@dreryk.pl
wsparciewideo@dreryk.pl

Zachęcamy także do odwiedzenia zakładki Wsparcie, gdzie znajdziesz odpowiedzi na pytania zadawane najczęściej przez naszych Użytkowników!

Na naszej stronie internetowej znajdziesz również opracowane przez nasz Zespół instrukcje wideo, w których w jasnej i przystępnej formie wyjaśniamy i pokazujemy sposób korzystania z najważniejszych funkcjonalności naszego oprogramowania.

Zapraszamy również na profile społecznościowe drEryk! Budujemy społeczność naszych Użytkowników na takich platformach jak Facebook, LinkedIn, YouTube, a także na Instagramie!

Zespół drEryk
Autor:
Strona korzysta z plików cookies Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki.