Zmiana w e-Skierowaniu – zmiany w drEryk Gabinet
Szanowni Państwo! Informujemy, że w dniu wczorajszym w ramach działań Centrum e-Zdrowia wprowadzona została zmiana w e-Skierowaniu, a dokładniej w sposobie jego weryfikowania po stronie Systemu P1. W związku z tym, spowodowało to błędy podczas jego wysyłki.
Centrum e-Zdrowia zawiadomiło o planowanej zmianie producentów oraz podmioty lecznicze zaledwie kilka godzin przed wprowadzeniem zmiany. Ze wspomnianym komunikatem można zapoznać się bezpośrednio na stronie Ministerstwa Zdrowia.
W związku tym, od wczoraj prowadzimy intensywne prace nad wprowadzeniem stosowanych zmian w aplikacji drEryk Gabinet.
Nasz Zespół udostępni zmianę dzisiaj (tj. 2 września 2020 roku) w godzinach popołudniowo-wieczornych, tak, by jak najszybciej umożliwić Państwu poprawne wystawianie e-Skierowań.
drEryk – zmieniamy się dla Was! Poznaj nasze możliwości i zakres naszych usług!
Stajemy się marką profesjonalnej komunikacji i współpracy z naszymi Użytkownikami. Jedną z naszych głównych wartości jest ukierunkowanie na Klienta. W związku z tym, możemy tworzyć fachowe i skuteczne rozwiązania w oparciu o szereg istotnych opinii pracowników sektora Ochrony Zdrowia – zarówno naszych ekspertów z wielu dziedzin medycyny, jak również naszych Użytkowników!
Niezwykle cenimy sobie Wasze uwagi i spostrzeżenia! Dlatego też, nasz dział Wsparcia Technicznego jest do Waszej jest do Waszej dyspozycji! Skontaktuj się z nami!
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparciegabinet@dreryk.pl