Prace serwisowe – komunikat Zespołu Wsparcia Technicznego
Szanowni Klienci! Informujemy, że dnia 15.10.2020 r. od godziny 15.00 do godziny 16.00 zaplanowano prace serwisowe w ramach Zespołu Wsparcia Technicznego drEryk. W związku z tym, w tym czasie mogą występować utrudnienia w dostępie do usług infolinii Wsparcia Technicznego drEryk.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Wsparcie techniczne drEryk Gabinet – naszym priorytetem jest komunikacja z Użytkownikami i Klientami! Poznaj nas!
drEryk to nie tylko profesjonalne i kompleksowe oprogramowanie dla przychodni, gabinetów i szpitali, lecz także fachowe i przyjazne wsparcie Użytkownika!
Naszym priorytetem jest komunikacja z Użytkownikami i Klientami; jesteśmy otwarci na wszelkie zapytania i sugestie. Świadczymy również wszechstronną i profesjonalną pomoc techniczną, dzięki czemu nasi Użytkownicy mogą sprawnie i szybko korzystać ze wszystkich funkcjonalności naszego oprogramowania.
Chcesz być informowany o zmianach, komunikatach i aktualnościach dotyczących prac naszych Zespołów oraz rozwoju oprogramowania drEryk? Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera! Dzięki temu będziesz jako na bieżąco z wszelkimi nowościami!
Nasz Zespół regularnie publikuje również filmy instruktażowe na kanale drEryk na YouTube, w których przedstawiamy i objaśniamy sposoby korzystania z najważniejszych i najnowszych funkcjonalności programu drEryk Gabinet. Poznaj nasze możliwości!
Chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub masz problem z korzystaniem z naszego oprogramowania? Zajmiemy się tym! Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail:
wsparciegabinet@dreryk.pl
wsparciekardio@dreryk.pl
wsparciewideo@dreryk.pl