Ankieta drEryk – stawiamy na konsultacje i otwartość! Zmieniamy się dla Was!
Od początku tego roku wprowadziliśmy wiele zmian – zarówno w naszych produktach, jak i w całej firmie drEryk S.A. . Czynimy starania, aby nasze oprogramowanie spełniało wymogi i oczekiwania naszych Klientów i Użytkowników. Dlatego też, przygotowana przez nas ankieta drEryk pomoże nam jeszcze lepiej określić perspektywy rozwoju naszego oprogramowania.
Wspomniane wyżej krótkie badanie satysfakcji Klientów drEryk roześlemy drogą mailową. Wyniki przeprowadzonej ankiety oraz odpowiedzi Użytkowników poddamy szczegółowej analizie i będą one dla nas drogowskazem przy projektowaniu kolejnych usprawnień i funkcjonalności.
Jeśli jesteś naszym Klientem i nie otrzymałeś jeszcze ankiety, napisz do nas: serwis@dreryk.pl
drEryk zmienia się dla Was! Komunikacja, ukierunkowanie na Klienta, otwartość i profesjonalizm.
Jeżeli w trakcie użytkowania oprogramowania drEryk napotkałeś na problemy techniczne, skontaktuj się z naszym działem Wsparcia Technicznego! Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji w drodze kontaktu telefonicznego lub mailowo:
Infolinia drEryk: (+48) 12 380 08 84
E-mail: (działy Wsparcia Technicznego dla drEryk Gabinet, drEryk Wideo oraz drEryk Kardio)
Zapraszamy także do odwiedzenia zakładki Wsparcie na naszej stronie internetowej, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych Użytkowników.
drEryk obecny jest również w mediach społecznościowych!
Facebook drEryk
LinkedIn drEryk
Instagram drEryk
YouTube drEryk