Szkolenie Wsparcia Technicznego drEryk – przerwa w działaniu infolinii
W dniu 19.01.2020 w godzinach 11.00-12.00 odbędzie się szkolenie zespołu Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet. W związku z tym, w podanych godzinach nastąpi przerwa w dostępie do usług infolinii.
Dlatego też, w tym czasie zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy: wsparciegabinet@dreryk.pl
drEryk Gabinet – fachowe wsparcie techniczne, profesjonalna obsługa Klienta i Użytkownika – poznaj nasze standardy!
Nasz Zespół dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Wam – naszym Użytkownikom – profesjonalne oprogramowanie, zarówno dla przychodni, szpitali i oddziałów szpitalnych, jak również dla gabinetu prywatnego czy gabinetu NFZ.
Umacniamy się jako marka profesjonalnej obsługi Klienta oraz fachowego wsparcia technicznego Użytkowników. Naszym standardem jest tworzenie oprogramowania przez profesjonalistów i dla profesjonalistów.
Potrzebujesz pomocy lub wsparcia technicznego przy korzystaniu z oprogramowania drEryk? Skontaktuj się z naszym Zespołem Wsparcia Technicznego (mailowo lub telefonicznie):
Telefon: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparciegabinet@dreryk.pl
Chcesz poszerzyć zakres funkcjonalności i jeszcze wygodniej świadczyć usługi medyczne? Zapraszamy do nawiązania kontaktu z naszym Przedstawicielem Handlowym! Dzięki temu poznasz zakres naszych usług i funkcjonalności, oraz dobierzesz spersonalizowany pakiet dla swojego oprogramowania!
Telefon: (+48) 12 380 08 84
E-mail: sprzedazgabinet@dreryk.pl
Zapraszamy do śledzenia profili społecznościowych drEryk! Jesteśmy obecni na Facebooku, Instagramie oraz na LinkedIn! Sprawdź również nasz kanał na YouTube, gdzie regularnie publikujemy filmy instruktażowe dotyczące naszego oprogramowania!