Wróć
Wysyłka e-Skierowania - lekarka pracuje przy komputerze
Komunikat

Wysyłka e-Skierowania na wymaz COVID-19 do EWP

Wysyłka e-Skierowania na wymaz COVID-19 do EWP – sporadyczne problemy podczas wysyłki

Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy zgłoszenia od naszych Użytkowników o losowo występujących problemach, jakie powodowała wysyłka e-Skierowania na wymaz COVID-19.

Wstępnie przeprowadzona analiza wskazała, że zlecenia są przyjmowane po 1-4 próbach przekazania dokumentu z aplikacji drEryk Gabinet do systemu EWP.

Niektóre ze zleceń są przyjmowanie natychmiastowo, inne niestety oczekują na swoją kolej.

Wysłaliśmy zapytanie do P1 z prośbą o ustalenie przyczyny problemu oraz wyeliminowania pojawiających się opóźnień.

Jak tylko otrzymamy odpowiedź, niezwłocznie Państwa poinformujemy.

Wsparcie Techniczne drEryk Gabinet – zawsze otwarci na kontakt! Newsletter, najnowsze aktualności

Dział Wsparcia Technicznego drEryk służy pomocą w razie problemów i kwestii związanych z użytkowaniem oprogramowania drEryk Gabinet. Aby skontaktować się z nami, zadzwoń lub napisz do nas:

(+48) 12 380 08 84
wsparciegabinet@dreryk.pl

Zapraszamy również do zapisania się na Newsletter drEryk – dzięki temu będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami i informacjami o aktualizacjach i najnowszych ofertach! Aby zapisać się do newslettera wystarczy wejść na stronę drEryk Gabinet, a następnie w polu „newsletter drEryk” wpisać swój adres e-mail i kliknąć przycisk „zapisz”.

Sprawdź również profil społecznościowy drEryk na Facebooku!

Zachęcamy także do odwiedzenia naszego kanału na YouTube, gdzie znajdziesz materiały i filmiki instruktażowe opracowane przez nasz Zespół!

Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”