Nowe demo drEryk Gabinet już dostępne! Sprawdzone rozwiązania w odmienionej odsłonie!
Z przyjemnością informujemy, że na naszej stronie internetowej dostępne do pobrania jest nowe demo drEryk Gabinet!
Na tym jednak nie poprzestajemy! Kolejne zmiany i ulepszenia zaplanowaliśmy już na 12 marca br. Po kolejnej aktualizacji udostępnimy także film instruktażowy, w którym nasz Zespół fachowo objaśni szczegóły korzystania z nowej wersji demo drEryk Gabinet.
Nową wersję demonstracyjną naszego oprogramowania opatrzono stosownym certyfikatem, który umożliwi jej bezproblemowe pobranie i zainstalowanie. W konsekwencji Użytkownik będzie mógł zweryfikować autentyczność drEryk jako wydawcy aplikacji i oprogramowania.
Jedynym rekomendowanym i bezpiecznym miejscem z którego możesz pobrać demo jest strona www.dreryk.pl
Nasz Zespół wprowadził również możliwość automatycznego uzupełniania danych logowania: loginu i hasła. Dzięki temu rozwiązaniu Użytkownik będzie mógł płynnie przejść przez proces logowania i rozpocząć korzystanie z funkcjonalności programu.
Wystarczy, że w widoku logowania Użytkownik wybierze profil na który chce się zalogować, a następnie kliknie przycisk „zaloguj się”.
W oknie instalatora po zainstalowaniu oprogramowania pojawi się pole wyboru „Uruchom Program”, które będzie automatycznie zaznaczone. Tym samym Użytkownik tuż po instalacji nie musiał szukać lokalizacji programu drEryk Gabinet.
Nowe demo wzbogaciliśmy także o zaktualizowane bannery informacyjne. W związku z tym, Użytkownik może w zasięgu wzroku odnaleźć wszystkie najważniejsze informacje z poziomu instalacji programu. Dzięki temu rozwiązaniu widoczne będą między innymi: informacje o filmach instruktażowych dostępnych na kanale drEryk na platformie YouTube oraz kontakt do Działu Handlowego drEryk.
Nowe demo drEryk Gabinet – konfiguracja
Zmiany na liście wizyt
W nowej wersji demo nasz Użytkownik będzie miał możliwość podglądu wszystkich zarejestrowanych na dany dzień Pacjentów. Przez 30 dni będzie on miał do dyspozycji 5 wizyt na każdy dzień. Dzięki temu rozwiązaniu, Użytkownik będzie mógł przekonać się jak wygląda ta lista, a także sprawdzić, którzy Pacjenci są obecni w systemie.
Dodatkowo, Pacjenci którzy są zarejestrowani, mają przypisane specjalne oznaczenia Pacjenta, które są konfigurowalne przy każdym Pacjencie z osobna. Wprowadziliśmy również domyślne wartości do słownika oznaczeń Pacjentów. W nowej wersji demo będzie mógł z nich korzystać każdy Użytkownik, a Pacjenci zarejestrowani na dany dzień będą mieli już przypisane oznaczenia.
Dzięki tym rozwiązaniom, korzystający z aplikacji będzie mógł jeszcze lepiej poznać możliwości naszego oprogramowania.
Umowy NFZ na 2021 rok
W nowej wersji demo drEryk Gabinet uwzględnione zostały również nowe umowy NFZ (dodane do programu na 2021 rok). Lekarz po przejściu do widoku Wizyty ma możliwość wyboru komórki i zatwierdzenia wizyty, aby zobaczyć cały proces w aplikacji.
Naszym priorytetem jest, aby nasze oprogramowanie odzwierciedlało aktualne potrzeby Lekarzy i Personelu Medycznego. Dlatego też, nasz Zespół intensywnie pracuje również nad wdrożeniem aktywnych umów dla POZ, AOS, SOK, REH, STM oraz OPD (wdrożenie planowane w kolejnych aktualizacjach)
Na bieżąco rozszerzamy nasze wersje demo o aktualne produkty – takie jak teleporada, wypadki nagłe w ortopedii, czy profilaktyka COVID-19.
Aby Lekarz mógł jak najszybciej otworzyć okno Wizyty, zmieniliśmy domyślne ustawienia dotyczące dwukrotnego kliknięcia. Obecnie po wejściu na listę zarejestrowanych Pacjentów dwukrotne kliknięcie skutkuje rozpoczęciem Wizyty.
Zmiany w harmonogramie wizyt Lekarza
W drEryk Gabinet dbamy również o estetykę i intuicyjność naszego oprogramowania. W związku z tym, w domyślnym harmonogramie wizyt mocno czerwony kolor zastąpiliśmy bardziej stonowanym jego odcieniem, przyjaznym dla oczu.
Wprowadziliśmy także stosowną legendę kolorów harmonogramu. Dzięki niej Użytkownik nowej wersji demo będzie mógł, podczas rejestracji Pacjenta, bez trudu sprawdzić i zweryfikować co oznacza dany kolor na harmonogramie.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej konfiguracji palety kolorów dzięki czemu może spersonalizować widok harmonogramu do własnych potrzeb.
Przejrzystość komunikatów. Uzupełnienie słowników w nowej wersji demo.
Chcemy aby nowe demo drEryk Gabinet było jak najbardziej intuicyjne i przejrzyste dla naszych Użytkowników. Dlatego też, w nowej wersji demo usunęliśmy zbędne komunikaty pojawiające się w aplikacji.
Użytkownicy wersji demo będą mogli również skorzystać z domyślnego słownika kategorii wizyt – funkcjonalności dostępnej dotychczas jedynie w pełnej wersji naszego oprogramowania. Funkcjonalność ta będzie szczególnie przydatna przy rejestracji Pacjenta na wizytę.
W nowej wersji demo nasi Użytkownicy będą również mogli skorzystać z wszystkich domyślnie uruchomionych autonumeracji. Dzięki temu korzystający z aplikacji nie będzie musiał wprowadzać ręcznie numeru kartoteki Pacjenta, czy też faktury NFZ. Nasz system wyręczy go w tym działaniu i będzie kolejno nadawał odpowiednie numery.
Nowe demo drEryk Gabinet – domyślna konfiguracja
W związku z nowymi standardami leczenia, wprowadzonymi w dobie pandemii COVID-19, w nowej wersji demo każdy Użytkownik prowadzący wizytę otrzyma możliwość wyboru opcji Porada Telefoniczna / e-Mail.
W widoku Wizyty wprowadziliśmy również zegar pokazujący czas do jej zakończenia. Ponadto, jest w nim dostępna również funkcjonalność eZLA, a także domyślnie zaznaczone AP KOLCE oraz eZWM.
Co więcej, przy pierwszym zalogowaniu się Lekarza lub Fizjoterapeuty, na liście zarejestrowanych Pacjentów wprowadziliśmy wskaźnik informujący Użytkownika, w którym miejscu może on rozpocząć wizytę.
Poznaj nasze możliwości – skontaktuj się z naszym Przedstawicielem! Dział Handlowy – pokaz / kontakt / oferta dostosowana do potrzeb
Postaw na nowoczesne i profesjonalne rozwiązania i dołącz do grona zadowolonych Użytkowników drEryk Gabinet!
Skontaktuj się z Działem Handlowym drEryk – nasz Przedstawiciel zademonstruje Ci możliwości naszych rozwiązań, a także pomoże wybrać najlepszą ofertę i moduły oprogramowania dostosowane do Twoich potrzeb!
Telefon: (+48) 12 380 08 84
E-mail: sprzedazgabinet@dreryk.pl