Wróć
Baza leków - rozwiązanie - Lekarz piszący na klawiaturze
Komunikat

Baza leków – rozwiązanie

Baza leków – rozwiązanie. Ponowny import bazy leków.

Drodzy Użytkownicy! W związku z trudnościami związanymi z wyświetlaniem niektórych leków, informujemy, że rozwiązaliśmy problem.

Aby przywrócić działanie bazy, należy dokonać pełnego importu bazy leków. Czas importu bazy może wyjątkowo potrwać od jednej do nawet kilku godzin, ponieważ baza musi zostać tym razem pobrana w całości.

W związku z tym prosimy o dokonanie czynności poza godzinami pracy.

Z poziomu Kierownika Medycznego wchodzimy do:

  • System / Ustawienia / zakładka Integracje / zakładka Platforma drEryk Gabinet.

Następnie należy kliknąć przycisk Importuj bazę leków.

Przepraszamy za utrudnienia.

Wsparcie Techniczne drEryk – kontakt

Jeżeli natrafiasz na problemy techniczne, skontaktuj się z działem Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet mailowo lub telefonicznie:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparciegabinet@dreryk.pl

Bartosz Kasza
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”