Wróć
Problemy w dostępie do P1 - lekarz czytający informacje na telefonie
Komunikat

Problemy w dostępie do P1 – Prace Centrum e-Zdrowia

Problemy w dostępie do P1 – poznaj szczegóły.

Informujemy, ze w dniu dzisiejszym (01.04.2021), w związku z pracami prowadzonymi przez Centrum e-Zdrowia, występują problemy w dostępie do P1.

Jesteśmy w trakcie analizy zgłoszonych przypadków. Skontaktowaliśmy się z P1 w celu ustalenia przyczyny problemu. 

Po ustaleniu powodu i/lub znalezieniu rozwiązania poinformujemy Państwa niezwłocznie za pośrednictwem naszej strony Internetowej oraz newslettera.

Wsparcie Techniczne drEryk Gabinet – zawsze otwarci na kontakt! Newsletter, najnowsze aktualności.

Stawiamy na profesjonalną komunikację i kontakt z naszymi Użytkownikami. Wasze uwagi i spostrzeżenia są ważnym elementem który zawsze analizujemy przy tworzeniu naszego oprogramowania. Ponadto, dział Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet służy pomocą w razie problemów i kwestii związanych z użytkowaniem oprogramowania drEryk Gabinet. Aby skontaktować się z naszym Zespołem, zadzwoń na naszą infolinię lub skontaktuj się mailowo:

Infolinia drEryk: (+48) 12 380 08 84
E-mail Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet: wsparciegabinet@dreryk.pl

Zapraszamy również do zapisania się na Newsletter drEryk – dzięki temu będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami i informacjami o aktualizacjach i najnowszych ofertach! Aby zapisać się do newslettera wystarczy odwiedzić stronę internetową drEryk Gabinet, a następnie w polu „newsletter drEryk” wpisać swój adres e-mail i kliknąć przycisk „zapisz”.

Sprawdź również profil społecznościowy drEryk na Facebooku – dołącz do społeczności zadowolonych Użytkowników naszego oprogramowania!

Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”