Problemy w dostępie do P1 – szczegóły.
Informujemy, że w dniu wczorajszym występowały problemy w dostępie do Platformy P1. Poniżej znajduje się aktualizacja informacji.
Trudności z wysyłką e-Recept i e-Skierowań zostały wyeliminowane przez Centrum e-Zdrowia.
Jeśli zauważą Państwo problemy podczas wysyłki e-dokumentów do P1, wówczas prosimy o informacje na adres mailowy Zespołu Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet: wsparciegabinet@dreryk.pl
Wsparcie Techniczne drEryk Gabinet – zawsze otwarci na kontakt! Newsletter, najnowsze aktualności.
Stawiamy na kontakt i profesjonalną komunikację z Użytkownikami oprogramowania drEryk. Wnikliwie analizujemy wszystkie Wasze uwagi i spostrzeżenia. Są one ważnym elementem który bierzemy pod uwagę przy tworzeniu naszego oprogramowania.
Ponadto, dział Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet służy pomocą i fachową obsługą w razie problemów technicznych. Aby skontaktować się z naszym Zespołem, zadzwoń na naszą infolinię lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-maila:
Infolinia drEryk: (+48) 12 380 08 84
E-mail Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet: wsparciegabinet@dreryk.pl
Zachęcamy również do zapisania się na Newsletter drEryk – dzięki temu będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami i informacjami o najnowszych ofertach i aktualizacjach! Aby zapisać się na Newsletter, wystarczy odwiedzić stronę internetową drEryk Gabinet, a następnie w polu „newsletter drEryk” wpisać swój adres e-mail i zatwierdzić zapis klikając przycisk „Zapisz”.
Sprawdź również profil drEryk na Facebooku – dołącz do grona zadowolonych Użytkowników naszego oprogramowania!