Nowe produkty jednostkowe w raporcie SWIAD dla Pacjentów z COVID – jak zaraportować?
Drodzy Użytkownicy! Poniżej przedstawiamy informację, z której dowiecie się jak zaraportować nowe produkty jednostkowe w raporcie SWIAD dla Pacjentów z COVID w programie drEryk Gabinet.
Po wgraniu umowy z nowymi produktami jednostkowymi COVID dodaj wszystkim Lekarzom posiadającym komórkę POZ nową komórkę dla umowy COVID.
Ze względu na nową strukturę umów w zakresie COVID istotne jest to, aby:
- Podczas rejestracji wizyty zwrócić uwagę na komórkę, do której ją rejestrujemy.
- Podczas zatwierdzania wizyty zweryfikować poprawność wybranej komórki.
Zatwierdzenie wizyty na błędnej komórce uniemożliwia prawidłowe zaraportowanie świadczeń.
Nie ma możliwości zmiany komórki z POZ na COVID po zatwierdzeniu wizyty.
Prawidłowe wykonanie powyższych czynności usprawni proces raportowania świadczeń do Narodowego Funduszu Zdrowia, a także pomoże Ci zaoszczędzić czas.
Poinformuj swój Zespół o konieczności wyboru prawidłowej komórki podczas rejestracji, jak również o realizacji wizyty.
Więcej informacji na temat znajdziesz we wpisie Nowe produkty jednostkowe dla rozliczenia wizyt pacjentów z COVID.
drEryk Gabinet – nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami!
W drEryk cenimy sobie wszelkie uwagi i spostrzeżenia naszych Użytkowników i uważnie je analizujemy. Dlatego też, jeśli chcesz się podzielić z nami swoją opinią dotyczącą funkcjonowania oprogramowania drEryk Gabinet, lub jeśli natrafiasz na problemy techniczne – skontaktuj się z nami! Nawiąż kontakt z Zespołem Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet telefonicznie lub mailowo:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparciegabinet@dreryk.pl