Wróć
Nowe produkty jednostkowe dla Pacjentów z COVID

Nowe produkty jednostkowe dla Pacjentów z COVID

Nowe produkty jednostkowe w raporcie SWIAD dla Pacjentów z COVID – jak zaraportować?

Drodzy Użytkownicy! Poniżej przedstawiamy informację, z której dowiecie się jak zaraportować nowe produkty jednostkowe w raporcie SWIAD dla Pacjentów z COVID w programie drEryk Gabinet.

Po wgraniu umowy z nowymi produktami jednostkowymi COVID dodaj wszystkim Lekarzom posiadającym komórkę POZ nową komórkę dla umowy COVID.

Ze względu na nową strukturę umów w zakresie COVID istotne jest to, aby:

  1. Podczas rejestracji wizyty zwrócić uwagę na komórkę, do której ją rejestrujemy.
  2. Podczas zatwierdzania wizyty zweryfikować poprawność wybranej komórki.

Zatwierdzenie wizyty na błędnej komórce uniemożliwia prawidłowe zaraportowanie świadczeń.

Nie ma możliwości zmiany komórki z POZ na COVID po zatwierdzeniu wizyty.

Prawidłowe wykonanie powyższych czynności usprawni proces raportowania świadczeń do Narodowego Funduszu Zdrowia, a także pomoże Ci zaoszczędzić czas.

Poinformuj swój Zespół o konieczności wyboru prawidłowej komórki podczas rejestracji, jak również o realizacji wizyty.

Więcej informacji na temat znajdziesz we wpisie Nowe produkty jednostkowe dla rozliczenia wizyt pacjentów z COVID.

drEryk Gabinet – nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami!

W drEryk cenimy sobie wszelkie uwagi i spostrzeżenia naszych Użytkowników i uważnie je analizujemy. Dlatego też, jeśli chcesz się podzielić z nami swoją opinią dotyczącą funkcjonowania oprogramowania drEryk Gabinet, lub jeśli natrafiasz na problemy techniczne – skontaktuj się z nami! Nawiąż kontakt z Zespołem Wsparcia Technicznego drEryk Gabinet telefonicznie lub mailowo:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparciegabinet@dreryk.pl

Zespół drEryk
Autor:
Strona korzysta z plików cookies Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki.