Wróć
[Aktualizacja 09:05] Problemy w komunikacji z Platformą EWUŚ

[Aktualizacja 09:05] Problemy w komunikacji z Platformą EWUŚ

Problemy w komunikacji z EWUŚ – szczegóły

Otrzymaliśmy informację od Narodowego Funduszu Zdrowia:

„Dzień dobry,

jest to problem po stronie Centrali i został już zgłoszony do dostawcy oprogramowania ; w dniu dzisiejszy powinien zostać rozwiązany.”

Informujemy, ze w dniu dzisiejszym występują trudności w dostępie do Platformy EWUŚ.

Jesteśmy w trakcie analizy zgłoszonych przypadków. Skontaktowaliśmy się z NFZ w celu ustalenia przyczyny problemu. 

Po ustaleniu powodu i/lub znalezieniu rozwiązania poinformujemy Państwa niezwłocznie za pośrednictwem naszej strony Internetowej oraz newslettera.

Wsparcie techniczne – jesteśmy do Twojej dyspozycji

W razie problemów i kwestii związanych z użytkowaniem oprogramowania drEryk Gabinet – skontaktuj się z naszym działem Wsparcia Technicznego. Zadzwoń na numer naszej infolinii lub napisz do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej:

Infolinia drEryk: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparciegabinet@dreryk.pl

Zespół drEryk
Autor:
Strona korzysta z plików cookies Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki.