Obsługiwany zakres Zdarzeń Medycznych. Komunikat Zespołu Wsparcia Technicznego.
Drodzy Użytkownicy! W związku w wejściem od 01.07.2021 obowiązku raportowania Zdarzeń Medycznych przedstawiamy Państwu zakres Zdarzeń Medycznych aktualnie obsługiwanych przez aplikację drEryk Gabinet.
Program drEryk Gabinet aktualnie obsługuje Zdarzenia Medyczne w zakresie wizyty lekarskiej oraz przekazywania dokumentu „Informacja dla lekarza kierującego”. W pierwszym etapie udostępnienia funkcjonalności wprowadziliśmy także możliwość pobierania dokumentów EDM od innych podmiotów.
Aktualnie pracujemy nad rozszerzeniem zakresu raportowania Zdarzeń Medycznych.
W kolejnej wersji zaplanowanej na przełomie lipca/sierpnia wdrożymy raportowanie Zdarzeń Medycznych dla Lekarzy Prywatnych, Stomatologów oraz Fizjoterapeutów.
Opracowujemy także wdrożenie kolejnych dokumentów EDM podlegających wymianie (wyniki badań laboratoryjnych z opisem, opis badania diagnostycznego otrzymanego z laboratorium).
W związku z tym, w kolejnych tygodniach udostępniona zostanie także funkcjonalność umożliwiająca wczytanie dokumentów EDM z dysków zewnętrznych do aplikacji drEryk Gabinet.
W międzyczasie przygotujemy rozwiązanie umożliwiające grupowe zarządzanie Zdarzeniami Medycznymi, oraz wdrożymy odpowiednie statystyki dotyczące EDM i ZM.
Wsparcie Techniczne drEryk Gabinet – pozostańmy w kontakcie!
W razie pojawienia się komunikatu o błędzie podczas wysyłki Zdarzeń Medycznych, prosimy o powiadomienie naszego Zespołu za pośrednictwem wiadomości e-mail. Zgłoszenia te należy kierować na adres wsparciegabinet@dreryk.pl.
Każdy ze zgłoszonych przypadków poddamy szczegółowej analizie w celu jak najszybszego wyeliminowania występujących trudności.
W wiadomości prosimy o podanie następujących danych:
- ID Klienta
- Komunikat błędu i/lub zrzut ekranu z komunikatem
- Historię logów z okresu, w którym wystąpił błąd
Logi można pobrać z programu drEryk Gabinet z poziomu Kierownika Medycznego:
System/Ustawienia/Integracje/Platforma drEryk Gabinet/Zdarzenia Medyczne/Historia logów.
Dodatkowo, w aktualizacji 8.11 wprowadziliśmy możliwość zgłaszania błędów bezpośrednio z poziomu aplikacji drEryk Gabinet. Zachęcamy do korzystania z nowej funkcjonalności „Zgłoś problem” – dostępnej w rozwijanej belce pod przyciskiem „Zamknij” w aplikacji drEryk Gabinet.