Wróć
Rejestratorka medyczna
Artykuł

Rejestratorka medyczna – nowy moduł w drEryk eGabinet

Stawiamy na wygodę i komfort pracy naszych Użytkowników. Poznaj szczegóły nowego modułu – Rejestratorka medyczna w drEryk eGabinet!

Nie zatrzymujemy się w rozwoju drEryk eGabinet – naszego nowego rozwiązania dla prywatnych praktyk lekarskich! W ostatniej aktualizacji (2.37) nasz Zespół przygotował nową rolę rejestratorki medycznej.

Jak rejestratorka medyczna wspiera pracę placówki?

Placówki medyczne to nie tylko personel medyczny, to także pracownicy rejestracji, którzy swoją pracą zabezpieczają jakość obsługi pacjenta. Choć nazwa stanowiska nie wskazuje jednoznacznie na szereg obowiązków jaki spoczywa na osobie zatrudnionej na tym stanowisku, to należy pamiętać, że właśnie rejestrator medyczny jest najczęściej pierwszym punktem styku pacjenta z placówką.

Pacjenci szukający pomocy medycznej oczekują sprawnej i bezproblemowej obsługi swoich wizyt, dlatego tak ważne jest przygotowanie jak najlepszych warunków rejestratorom medycznym do wypełniania ich zawodowych obowiązków.

Profesjonalne oprogramowanie medyczne wspiera pracownika rejestracji w codziennej pracy, odpowiada na jego potrzeby oraz pozwala w intuicyjny i skuteczny sposób realizować wszystkie obowiązki. Jakość pracy rejestratora medycznego w znacznym stopniu wpływa na zadowolenie pacjenta, ale także jest kluczowa w organizacji pracy pracowników medycznych zatrudnionych w placówce. Rejestrator medyczny jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy pacjentem a lekarzem.

Rejestratorka medyczna

Jak pomagamy rejestratorom medycznym w wypełnianiu jej codziennych obowiązków?

Sprawne zarządzanie harmonogramem pracy

Projektując moduł rejestratora medycznego wsłuchaliśmy się w potrzeby jego docelowych użytkowników – pracowników rejestracji oraz personelu medycznego. Dzięki zrealizowanym konsultacjom stworzyliśmy moduł, który będzie realnym wsparciem w wypełnianiu codziennych obowiązków.

Jednym z kluczowych zadań rejestratora medycznego jest zarządzanie harmonogramem placówki oraz wizytami pacjentów. Aby usprawnić pracę w tym zakresie, umożliwiliśmy definiowanie czasu trwania wizyt. Funkcja ta jest związana z możliwością wyszukiwania najbliższych wolnych terminów. Jeżeli w harmonogramie lekarzy zdefiniowaliśmy dostępność poprzez podzielenie jej na wizyty, w widoku kalendarza możemy w prosty sposób odnaleźć najbliższe dostępne terminy wizyt. Dzięki tej funkcji zaoszczędzimy czas, który rejestrator medyczny musi w tym momencie poświęcać na przechodzenie między tygodniami w kalendarzu w poszukiwaniu wolnego terminu.

Intuicyjne zarządzanie wizytami

Rejestratorka medyczna ma pełny dostęp do zarządzania wizytami pacjentów. Jej uprawnienia w tym zakresie odpowiadają uprawnieniom lekarza – może umawiać wizyty, odwoływać lub zmieniać ich termin. Każda z powyższych funkcji została zaprojektowania z myślą o jak najwyższym komforcie naszych użytkowników, tak aby w szybko oraz intuicyjnie mogli zarządzać rezerwacjami wizyt.

Weryfikacja statusów ubezpieczeń zarejestrowanych pacjentów

Rejestratorka medyczna jest także odpowiedzialna za nadzorowanie statusów ubezpieczeń zarejestrowanych pacjentów. Aby umożliwić szybką weryfikację uprawnień udostępniliśmy możliwość manualnego odpytania uprawnień eWUŚ na liście zarejestrowanych pacjentów.

Dostęp do danych medycznych pacjenta

Moduł rejestratorki medycznej został zaprojektowany w dwóch konfiguracjach. Poszerzony moduł umożliwia dostęp rejestratorki medycznej do danych medycznych pacjenta, zaś wersja podstawowa nie przyznaje takiego dostępu.

Możliwość konfiguracji dostępu do danych pozwala na usprawnienie pracy pracownika rejestracji oraz zwiększenie jego zadowolenia z korzystania z programu. Nie traci on czasu na przechodzenie pomiędzy informacjami, które go nie dotyczą.

Poszerzony moduł pozwala rejestratorce medycznej na dodawanie wpisów oraz załączników do kartoteki pacjenta, ma także pełen dostęp do podglądu danych medycznych, w tym zrealizowanych wizyt. Dzięki czemu rejestratorka medyczna może udzielić pacjentowi informacji między innymi na temat dokumentów wystawionych w trakcie wizyty czy zaleceń lekarskich. Takie rozwiązanie odciąża również personel medyczny, który od teraz będzie zwolniony z konieczności przekazywania wszystkich informacji.

Jesteś zainteresowany uruchomieniem tej roli – skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży!

Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”