Weź udział w nowej odsłonie projektu drEryk Idea #7 – poznaj szczegóły!
Drodzy Użytkownicy! Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej odsłonie projektu – drEryk Idea #7.
Komunikacja i otwartość na potrzeby Użytkowników naszego oprogramowania to dla nas priorytetowe wartości, którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy.
Co więcej, uczestnicząc w tym projekcie, każdy Użytkownik programu drEryk Gabinet może wyrazić swoją opinię na temat planowanych funkcjonalności oprogramowania, z którego korzysta na co dzień w swojej pracy.
Co nowego w drEryk Idea?
Aby wziąć udział w projekcie drEryk Idea należy wypełnić ankietę, którą udostępnimy drogą mailową wszystkim Użytkownikom drEryk Gabinet.
Użytkownik może przejść do ankiety również bezpośrednio z poziomu oprogramowania – poprzez baner w panelu logowania lub komunikat w panelu powiadomień.
W najnowszej odsłonie naszego projektu nasi Użytkownicy mogą podzielić się z nami swoimi opiniami dotyczącymi funkcjonalności podzielonych w ramach następujących sekcji:
- Rejestracja Pacjenta,
- Widok wizyty,
- eDeklaracje,
- Dane medyczne oraz pozostałe obszary.
Już teraz serdecznie zachęcamy do aktywnego udziału w projekcie drEryk Idea a także podzielenia się z nami swoją opinią na temat naszego oprogramowania!
Poznaj funkcjonalności, które wprowadziliśmy w poprzednich odsłonach projektu!
Ponadto, dzięki licznym opiniom przekazanym nam za pośrednictwem poprzedniej ankiety drEryk Idea, wdrożyliśmy w naszym oprogramowaniu poniższe kluczowe funkcjonalności:
- weryfikacja uprawnień w momencie realizacji świadczeń wymagających danego uprawnienia.
- możliwość oznaczenia opiekuna jako przedstawiciela ustawowego.
- umożliwienie wyznaczenia przerwy w harmonogramie pracy lekarza.
- automatyczne weryfikowanie, czy pacjent ma zarejestrowaną wizytę w danym dniu do wybranej placówki.
Dziękujemy że jesteście z nami, w drEryk rozwijamy się dla Was!
Ponadto, zachęcamy do śledzenia profili drEryk w mediach społecznościowych, pozostańmy w kontakcie!