Problem no show w placówkach medycznych – zobacz case study
Problem no show, a więc sytuacja w której pacjent odwołuje wizytę w ostatniej chwili lub nie informuje placówki medycznej o swojej nieobecności, dotyka wielu lekarzy negatywnie wpływając na ergonomię ich pracy.
Edukacja i technologia jako odpowiedź na problem no show – przeczytaj case study Agnieszki Pawłowskiej
Serdecznie zachęcamy do lektury case study autorstwa Agnieszki Pawłowskiej (założycielki Pilskiego Centrum Psychoterapii) w najnowszym numerze e-magazynu Patient Experience Manager!
W ramach artykułu Autorka prezentuje własne doświadczenia zw. z wdrożeniem drEryk eGabinet oraz idące za tym usprawnienia w zakresie organizacji wizyt i komunikacji z Pacjentami.
Dołącz do akcji #Odwołuję #NieBlokuję i wspólnie usprawniajmy funkcjonowanie Ochrony Zdrowia!
Zachęcamy wszystkich do dołączenia do tej ważnej Kampanii Społecznej, w której drEryk pełni rolę głównego partnera technologicznego! Chcesz dowiedzieć się o niej więcej?
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”
Serwis/Aplikacja nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookie. Pliki cookie (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu/Aplikacji. Pliki cookie stosowane są w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, prawidłowego działania Serwisu/Aplikacji oraz w celach statystycznych.
Rodzaje cookies:
pliki cookie, które są niezbędne do funkcjonowania Serwisu/Aplikacji i umożliwiają korzystanie z dostępnych usług (np. usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu/Aplikacji), w tym techniczne pliki cookie. Tych plików cookies nie można wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami przeglądarki. Użytkownik może ustawić swoją przeglądarkę tak, aby zablokować te pliki cookies, ale Serwis/Aplikacja nie będą wtedy działać poprawnie. Niezbędne cookies nie przechowują danych osobowych Użytkownika.
umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu/Aplikacji w celach analitycznych i statystycznych, związanych z dostosowaniem Serwisu/Aplikacji do potrzeb Użytkownika (np. zliczanie wizyt i źródeł ruchu w Serwisie/Aplikacji), co pozwala na usprawnienie działania Serwisu/Aplikacji. Dane gromadzone przez analityczne pliki cookie są agregowane i pozostają anonimowe. Użytkownik może ustawić swoją przeglądarkę tak, aby zablokować te pliki cookie, ale niektóre funkcje mogą stać się niedostępne.
tymczasowe informacje przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji przeglądarki, czyli do momentu jej zamknięcia. Sesyjne cookies są obowiązkowe dla poprawnego działania Serwisu/funkcjonalności Aplikacji.
Korzystając z Serwisu/Aplikacji, bez zmiany ustawień przeglądarki, Użytkownik wyraża zgodę na zapisywanie cookies na urządzeniu końcowym i wykorzystywanie ich przez drEryk S.A. w celach wskazanych powyżej. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookie, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookie do urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.
Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookie, korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików cookie może wpłynąć na poprawne działanie Serwisu/Aplikacji lub na udostępnione w Serwisie/Aplikacji funkcjonalności.
NewsletterBądź na bieżąco z nowinkami z branży medycznej
Skontaktuj się z nami
Na Twoje pytania czekamy pod numerem Infolinii (+48) 12 380 08 84. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy.