Aktualizacja 10.1 drEryk Gabinet dostępna – poznaj szczegóły
Dowiedz się więcej o zmianach, jakie wprowadza dostępna już aktualizacja 10.1 drEryk Gabinet!
1. Rozszerzono wykaz rozpoznań podlegających pod zgłaszalność ZLK-1
2. Dodano automatyczne oznaczanie recepty jako rocznej w przypadku leków ordynowanych na ilość większą niż 120 dni kuracji
Odpowiadając na zgłaszaną w ramach projektu IDEA 2024 potrzebę, aby usprawnić proces wystawiania recept rocznych, wprowadzono usprawnienie, polegające na automatycznym oznaczaniu recepty jako rocznej w przypadku, gdy liczba dni kuracji dla przepisywanego leku przekracza liczbę 120 dni.
3. Poprawiono procedury ICD9 dla badań obrazowych RTG stopy dla eSkierowań
4. Dodano możliwość sortowania w danych medycznych dla zakładek Leki oraz Rozpoznania
W zakładce Dane medyczne dla tabeli: Rozpoznania oraz Leki udostępniono możliwość sortowania danych dla wszystkich kolumn.
Dodatkowo, dla tych dwóch tabel zoptymalizowano widok, tj. widoczne jest 14 pełnych pozycji dla Rozpoznania oraz dla Leków (dotychczas widoczne było 8 pozycji).
5. Techniczne/Inne
- Poprawiono zaokrąglanie kwot na fakturach w oknie rozliczeń
- Zaktualizowano słownik TERYT ulic
- Przywrócono automatyczne zaczytywanie rozpoznania z eSkierowania do zapisywanej wizyty
- W widoku wyszukiwania usług prywatnych przywrócono kolumny: Pakiet, Cena brutto
- Poprawiono podział na refundowane i nierefundowane dla badań z budżetów: powierzonego i opieki koordynowanej na wydruku skierowań
W podmiotach realizujących opiekę koordynowaną wszystkie badania, na które lekarze mogą wystawiać skierowania w ramach realizowanych ścieżek, są domyślnie oznaczone jako badania refundowane.
Oznaczenie badań jako refundowane następuje w chwili określenia przez administratora w zakładce System>Ustawienia>System> Zakres opieki koordynowanej, który zakres opieki koordynowanej jest w podmiocie realizowany.
- Rozszerzono zakres prezentowanych danych dla statusu niebieskiego pacjentów w Opiece koordynowanej
- Poprawiono prezentację opiekuna w oknie edycji deklaracji
- Rozszerzono treść prezentowanych komunikatów pojawiających się podczas nieudanej rejestracji zdarzeń medycznych w P1
- Dodano pola: telefon i telefon stacjonarny do statystyki Personel – recepty
Dla raportu jakościowego w statystyce Personel – recepty dodano dwie nowe kolumny zawierające informacje o numerze telefonu komórkowego oraz numerze telefonu stacjonarnego pacjenta.
- Poprawiono przekazywanie parametru skrócenia okresu używalności dla wyrobów medycznych w eZWM