Wróć
Aktualizacja 10.3 drEryk Gabinet
Aktualizacja

Aktualizacja 10.3 – dostępna

Aktualizacja 10.3 drEryk Gabinet dostępna – poznaj szczegóły

Dowiedz się więcej o zmianach, jakie wprowadza dostępna już aktualizacja 10.3 drEryk Gabinet!

Ze względu na wprowadzone zmiany w zakresie podmiany aplikacji do zdalnego połączenia dla Wsparcia Technicznego konieczna bedzie standardowa aktualizacja na stanowiskach klienckich.

Spis treści:

  1. Usprawnienia w module Usług prywatnych
  2. Możliwość usuwania wizyt pielęgniarskich z poziomu korekt
  3. Podgląd zawartości zwrotki rozliczeniowej dla pozycji rozliczanych przez P1
  4. Poprawa wyświetlania statusu niebieskiego dla pacjentów w OK
  5. Dostosowano wyśw. info. o ilości porad eduk. i diet. w ozn. pacjentów w OK
  6. Techniczne/Inne

1. Usprawnienia w module Usług prywatnych

Wdrożono pierwszą część zmian w module Rozliczeń Usług Prywatnych obejmującą rozliczenia wizyt komercyjnych (z wyłączeniem wizyt i zleceń pielęgniarskich). Wprowadzone zmiany zawierają między innymi:

  • możliwość nadawania rabatów procentowych i kwotowych,
  • możliwość określenia metody płatności podczas rozliczania wizyty,
  • możliwość wykonania korekty rozliczenia,
  • usprawnienia dla przeglądania i zarządzania rozliczeniami wizyt w placówce,
  • usprawniania w integracji z drukarkami fiskalnymi.

Wraz z wersją udostępnimy e-book „Zmiany w module Rozliczenia usług prywatnych. Etap I” opisujący wprowadzone zmiany.

2. Dodano możliwość usuwania wizyt pielęgniarskich z poziomu korekt

Podobnie jak dla wizyt lekarskich, dla wizyt pielęgniarskich umożliwiono usuwanie pozycji w oknie wykonywania korekty raportów.

W widoku: Wizard korekty raportów: Edycja wizyt (dostępne dla kierownika medycznego) widoczne są wizyty przeprowadzone w ramach wizyty pielęgniarskiej.

Wybór konkretnej pozycji (wizyty) oraz skorzystanie z przycisku usuwania (symbol minusa) skutkuje wyświetleniem okna, w którym konieczne jest wskazanie przyczyny usunięcia wybranych danych. Zatwierdzenie przyczyny powoduje usunięcie wybranej pozycji, jednocześnie oznaczając ją w dokumentacji pacjenta jako usunięta.

Należy pamiętać, że powyższa funkcjonalność ma zastosowanie za równo dla pozycji nieprzetwarzanych dotychczas przez NFZ jak i tych, które posiadają już zaimportowany raport zwrotny.

3. Dodano podgląd zawartości zwrotki rozliczeniowej dla pozycji rozliczanych przez P1

W oknie “Raporty” po wybraniu zwrotki rozliczeniowej, dodano możliwość podglądu których pacjentów dotyczy rozliczenie zawarte w zwrotce.

W podglądzie będą prezentowani pacjenci, którzy mieli wizytę a także pacjenci, którzy zostali rozliczeni przez NFZ na podstawie danych zdarzeń medycznych przekazywanych do P1. (Szczepienia przeciw HPV, Profilaktyka 40+). W ostatniej kolumnie będzie zaprezentowana data wizyty lub rejestracji zdarzenia medycznego.

4. Poprawiono wyświetlanie statusu niebieskiego dla pacjentów w opiece koordynowanej

5. Dostosowano wyświetlanie informacji o ilości porad edukacyjnych i dietetycznych w oznaczeniach pacjentów w opiece koordynowanej

Informacja o ilości porad edukacyjnych i dietetycznych zleconych oraz wykonanych u pacjentów objętych opieką koordynowaną, która jest prezentowana po najechaniu kursorem myszy na ikonę, została dostosowana do nowych, możliwych do zlecania od 1.01.2025 ilości.

Jeżeli w IPOM nie było zleconych porad, a pomimo tego wykonano je, to również pojawi się odpowiednia informacja o ilości porad wykonanych względem ilości porad zleconych.

6. Techniczne/Inne

  • Zaktualizowano słownik TERYT na obowiązujący od 1.01.2025
  • Zmieniono sposób podłączenia zdalnego do Wsparcia Technicznego

Aby skorzystać ze zdalnej pomocy Wsparcia Technicznego, należy z rozwijalnego menu, z poziomu aplikacji drEryk Gabinet, uruchomić „Zdalna pomoc”.

Wyświetli się okno aplikacji do połączenia zdalnego.

Pracownik Wsparcia Technicznego, poprosi o podanie ciągu znaków z pola 1 – „Twoje ID”. Następnie poprosi o podanie ciągu znaków z pola 2 – „Hasło”.

Te dane umożliwią pracownikowi Wsparcia Technicznego na uruchomienie sesji zdalnego połączenia z klientem.

Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”