Aktualizacja odbywa się automatycznie, nie potrzeba wykonywać dodatkowych akcji.
Przedstawiamy listę usprawnień i zmian, które obejmuje aktualizacja 3.78 programu drEryk eGabinet:
Spis treści:
- Udostępnianie materiałów dla Pacjenta
- Widoki mobilne – oznaczenie rozpoznania ICD10 jako przewlekłe
- Informacja dla Lekarza kierującego
Szczegółowy opis wprowadzonych funkcji:
1. Udostępnianie materiałów dla Pacjenta
Dla roli lekarz oraz pracownik medyczny dodaliśmy możliwość udostępniania materiałów Pacjentom. Funkcja dostępna jest w zakładce Materiały dla pacjenta, znajdującej się na ekranie wizyty w dolnym pasku.

Gdy wybrany materiał chcemy udostępnić pacjentowi, klikamy w ikonę koperty znajdującą się przy danym materiale.

Pojawi się okno Udostępnianie materiałów pacjentowi, w którym wprowadzamy adres e-mail Pacjenta. Jeżeli adres e-mail został wcześniej wpisany w kartotece pacjenta, uzupełni się on automatycznie. Po określeniu adresu e-mail do wysyłki klikamy w przycisk Wyślij.

Jeżeli chcemy przesłać Pacjentowi więcej niż jeden materiał, na liście dostępnych materiałów zaznaczamy te, które chcemy udostępnić, poprzez zaznaczenie pól po lewej stronie przy wybranych materiałach, a następnie klikamy przycisk Udostępnij wybrane. W nawiasie pojawi się liczba określająca ilość zaznaczonych materiałów.

W tym przypadku również po wprowadzeniu adresu e-mail pacjenta klikamy Wyślij.
2. Widoki mobilne – oznaczenie rozpoznania ICD10 jako przewlekłe
Podczas prowadzenia wizyty z poziomu widoków mobilnych, po wybraniu rozpoznania ICD-10, które wcześniej zostało oznaczone jako Przewlekłe – przy danym rozpoznaniu pojawi się oznaczenie (przewlekłe).

3. Informacja dla Lekarza kierującego
Dla roli Lekarz pracującego w podmiocie leczniczym dodaliśmy możliwość przekazania Informacji dla lekarza kierującego, czyli dokumentu, który Lekarz specjalista po zakończonej konsultacji, diagnostyki lub leczeniu pacjenta, przekazuje do lekarza wystawiającego skierowanie. Aby wystawić Informację dla Lekarza kierującego, rozpoczynamy wizytę dla Pacjenta, dolnym pasku nawigacyjnym, klikamy na eDokumenty, a następnie Informacja dla lekarza kierującego.

Pojawia się formularz:

Uzupełniamy potrzebne dane. Pola wymagane oznaczone są gwiazdką. Następnie klikamy Wyślij i drukuj. Dokument zostaje też oznaczony jako EDM w systemie P1.
Z poziomu programu, dokument jest dostępny w Repozytorium, do którego mamy dostęp z kartoteki pacjenta.
