Aktualizacja 8.13 drEryk Gabinet dostępna – poznaj zmiany i usprawnienia, jakie wprowadza nowa wersja oprogramowania!
Dlaczego warto zaktualizować drEryk Gabinet?
- Usprawnienie procesu rejestracji Zdarzeń Medycznych oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej;
- Możliwość skorzystania z nowych funkcji ułatwiających codzienną pracę (anulowanie niezatwierdzonej wizyty, automatyczne uzupełnienie rozpoznania na wydrukach w przypadku wyboru pojedynczego rozpoznania na wizycie);
- Możliwość zapoznania się z nowym powiadomieniem opracowanym przez nasz Zespół;
- Umożliwienie ponownego skorzystania z rekomendowanych przez Was rozwiązań (możliwość przelogowania się na rolę Administratora z poziomu panelu Lekarza);
- Nowa odsłona kolorystyczna programu
Po więcej informacji dot. wprowadzonych zmian zapraszamy poniżej.
Spis treści
- Zdarzenia Medyczne i EDM
- Rozwiązanie problemu dot. próby ponownej rejestracji danego ZM
- Rozwiązanie problemu dot. komunikatu w ramach zatwierdzania wizyty i rejestracji ZM
- Umożliwienie rejestracji ZM i EDM przy kopiowaniu wizyt fizjoterapeutycznych
- Możliwość anulowania niezatwierdzonych wizyt w kontekście wywołania ZM
- Rozwiązanie problemu zw. z rejestracją ZM dla wizyt AOS bez wskazanego skierowania
- Inne/Techniczne
- Możliwość przelogowania się na rolę Administratora z panelu lekarza
- Zmiana nazwy tworzonych plików dla multieksportu dokumentacji
- Wycofanie wsparcia technicznego dla Windows XP
- Nowy komunikat w oknie powiadomień zw. z modułem powiadomień SMS
- Automatyczne zliczanie iniekcji zleconych przez lekarza do pielęgniarki ambulatoryjnej w ZBPOZ
- Poprawne wyliczanie wieku pacjenta do ukończenia 1 roku życia
- Zmiana kolorystyki logo programu
- eWUŚ
- Usprawnienie grupowego odpytania eWUŚ
- Wydruki
- Automatyczne uzupełnienie rozpoznania na wydrukach przy wyborze pojedynczego rozpoznania na wizycie
- Możliwość drukowania kodu umowy/kodu pierwotnego na drukach
Aktualizacja 8.13 – lista wprowadzonych zmian w najnowszej wersji drEryk Gabinet
Zdarzenia Medyczne i EDM
- Rozwiązano problem rejestracji ZM związany z próbą ponownej rejestracji tego samego ZM.
- Rozwiązano problem pojawiającego się komunikatu „Dane zostały zmodyfikowane przez innego użytkownika” w momencie zatwierdzania wizyty i rejestracji ZM.
- Dodano mechanizm umożliwiający rejestrację Zdarzeń Medycznych oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej podczas kopiowania wizyt fizjoterapeutycznych.
- Wprowadzenie możliwości anulowania niezatwierdzonych wizyt w kontekście wywołania ZM.
Nowa funkcja dostępna w programie umożliwia anulowanie zamkniętej, niezatwierdzonej wizyty. Jeżeli Użytkownik po przeprowadzeniu wizyty naciśnie przycisk:
– wówczas ma możliwość anulowania wizyty. Po przejściu do okna zarejestrowanych Pacjentów należy nacisnąć prawym przyciskiem na wiersz z wizytą, która ma zostać anulowana.
W tym momencie pojawi się okno umożliwiające anulowanie niezatwierdzonej wizyty za pomocą przycisku Odrzuć wizytę.
Program poprosi o podanie powodu usunięcia wizyty. Z listy rozwijalnej należy wybrać Powód usunięcia. Dodatkowo, istnieje możliwość dodania adnotacji doprecyzowującej powód anulowania wizyty.
Niezatwierdzoną wizytę można także usunąć z okna Wykaz przyjęć.
Po zaznaczeniu wiersza z wizytą, którą chcemy anulować odblokowuje się przycisk umożliwiający odrzucenie niezatwierdzonej wizyty:
Co w sytuacji, jeśli chciałbym odrzucić kilka wizyt na raz?
W tym celu należy przejść do okna Niezamknięte wizyty:
Kolejnym krokiem jest oznaczenie wizyt, które mają zostać usunięte (kliknij w obrazek, aby powiększyć).
Po zaznaczeniu wizyt, za pomocą poniższego przycisku należy anulować wizyty:
Czy wiesz, że możesz odrzucić wizytę, którą realizował inny pracownik?
W celu aktywowania tej funkcji należy zalogować się na konto Administratora. Następnie należy przejść do okna System/Konfiguracja dostępu.
Teraz pozostaje tylko aktywować funkcję, poprzez zaznaczenie niżej przedstawionego pola.
5. Poprawiono problem związany z rejestracją ZM dla wizyt AOS bez wskazanego skierowania.
Inne/Techniczne
- Przywrócono możliwości przelogowania się na rolę Administratora z poziomu panelu lekarza.
- Zmieniono nazwy tworzonych plików dla funkcjonalności multieksportu dokumentacji.
- Zaprzestano wsparcia technicznego dla systemu operacyjnego Windows XP.
- W naszym oknie powiadomień pojawił się nowy komunikat przybliżający funkcję modułu powiadomień SMS.
- Wprowadzono automatyczne zliczanie iniekcji zleconych przez lekarza do pielęgniarki ambulatoryjnej w ZBPOZ (100210).
- Wprowadzono właściwie wyliczanie wieku pacjenta do ukończenia 1 roku życia.
- Zmieniono kolorystykę logo programu:
eWUŚ
- Usprawniono mechanizm grupowego odpytania eWUŚ.
Wydruki
- Wprowadzenie automatycznego uzupełnienia rozpoznania na wydrukach w przypadku wyboru pojedynczego rozpoznania na wizycie.
W sytuacji oznaczenia jednego rozpoznania na wizycie
W trakcie wystawiania niżej przedstawionych druków.
Program automatycznie podpowiada wybraną jednostkę chorobową w oknie Rozpoznanie / Kod (ICD10).
2. Dodano możliwość drukowania kodu umowy/kodu pierwotnego na drukach.