Nowy adres Centrali NFZ – od kiedy? Jak wprowadzić go w aplikacji drEryk Gabinet?
Szanowni Klienci i Użytkownicy! Informujemy, że od dnia 1 czerwca 2020 roku obowiązuje nowy adres Centrali NFZ. W związku z tym, od tego dnia faktury wystawione ze starym adresem nie będą przyjmowane przez NFZ.
Adres Centrali należy zmienić w aplikacji drEryk Gabinet w zakładkach:
- Dane Świadczeniodawcy / Podmiot leczniczy;
- Dane Świadczeniodawcy / Dane zakładu leczniczego
Poniżej znajduje się nowy adres Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, który polecamy niezwłocznie wprowadzić:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa
Bądź na bieżąco z nowościami! Pozostańmy w kontakcie!
Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych funkcjonalnościach, aktualizacjach, a także o akcjach promocyjnych przygotowanych przez nasz Zespół? Nic prostszego – zapisz się do Newslettera drEryk! Aby to zrobić, wprowadź swój adres e-mail w zakładce ,,Bądź na bieżąco”, oraz kliknij przycisk ,,Zapisz”.
Zachęcamy również do bacznego śledzenia naszych profili społecznościowych, zwłaszcza strony drEryk na Facebooku oraz na platformie LinkedIn. Dzięki temu nie przegapisz żadnej bieżącej informacji związanej z aktualnymi pracami i projektami naszego Zespołu!
Potrzebujesz wsparcia i pomocy technicznej przy korzystaniu z naszego oprogramowania? Skontaktuj się z naszym działem Wsparcia Technicznego mailowo lub telefonicznie – nasi Konsultanci są do Twojej dyspozycji!
(+48) 12 380 08 84
wsparciegabinet@dreryk.pl
Dziękujemy, że jesteście z nami!