Aktualizacja 8.25 drEryk Gabinet – zmieniamy się dla Was!
- Bądź na bieżąco z informacjami o stanie połączenia z P1 – dodano funkcję informowania o braku możliwości połączenia z Systemem P1.
- Definiuj preferencje dotyczące wysyłki powiadomień do swoich Pacjentów – umożliwiono zdefiniowanie, które powiadomienia SMS mają być dostarczane do Pacjenta.
- Usprawnij realizację zleceń na COVID-19 – na wydruku skierowania udostępniono informację o wcześniej wybranych preferencjach co do potrzeby zamówienia karetki wymazowej.
Po więcej informacji na temat wprowadzonych zmian zapraszamy poniżej.
Aktualizacja 8.25 dostępna – poznaj szczegóły najnowszej wersji programu
Realizacja wizyty
1. Umożliwiono wprowadzenie nazwy własnego składnika leku dłuższej niż 30 znaków dla leków robionych.
W widoku wystawiania recepty oraz eRecepty na leki robione umożliwiono wpisanie nazwy własnej składnika leku dłuższej niż 30 znaków.
2. Ujednolicono sposób odmowy wykonywania zabiegów przez gabinet zabiegowy w Module Usług Prywatnych.
Zdjęto wymóg podania komórki przy odmowie wykonania zabiegu w przypadku wizyt realizowanych w Module Usług Prywatnych.
3. Zoptymalizowano zapis danych Pacjenta w chwili zatwierdzenia wizyty oraz złożenia deklaracji.
4. Wyeliminowano problem z edycją wizyt z panelu korekt.
Inne
1. Zwiększono limit maksymalnej liczby znaków możliwych do wprowadzenia w Danych medycznych w zakładkach: konsultacje, hospitalizacje, rehabilitacje.
2. Umożliwiono zdefiniowanie, które powiadomienia SMS mają być dostarczane do Pacjenta.
Aby wybrać powiadomienia, które chcemy, żeby otrzymywał Pacjent przechodzimy do widoku Dodatkowe informacje.
Automatycznie wszyscy Pacjenci mają wybraną wysyłkę wszystkich dostępnych powiadomień. Jeżeli chcemy zmienić tę konfigurację, należy odznaczyć pola wyboru z powiadomieniami, których nie chcemy wysyłać do Pacjenta.
3. Dodano funkcję informowania o bieżących awariach Systemu P1.
W momencie, kiedy jeden z Użytkowników przy próbie połączenia z P1 dostanie informację zwrotną o braku możliwości połączenia z systemem z uwagi na problemy po stronie Centrum e-Zdrowia wszyscy Użytkownicy danej placówki zostaną poinformowani o zaistniałym problemie w oknie komunikatów.
Jeżeli połączenie zostanie przywrócone, taka informacja wyświetli się w tym samym oknie.
4. Dodano możliwość podglądu wystawionego skierowania na COVID-19 z widoku Danych medycznych oraz do wydruku skierowań dodano informację o potrzebie zamówienia karetki wymazowej.
W oknie Dane medyczne Pacjenta w zakładce Wystawione skierowania dodano możliwość podglądu dokumentu. Aby zapoznać się z treścią zlecenia należy dwukrotnie nacisnąć na wiersz z wybranym dokumentem.
W wydruku skierowania do laboratorium, w sekcji Uwagi dodano informację o potrzebie wezwania karetki wymazowej. Jeżeli w trakcie wystawiania skierowania Użytkownik zaznaczył pole wyboru – karetka wymazowa informacja ta pojawia się na papierowym wydruku skierowania.
5. Zaktualizowano słownik zawodów medycznych możliwych do wybrania w widoku zlecenia na COVID-19.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 stycznia 2022 r. do listy zawodów medycznych wyświetlanej w widoku Zlecenie badania na COVID-19 dodano nową wartość – Inny zawód uprawniony.
6. Wyeliminowano problem z aktualizacją produktów jednostkowych dla fizjoterapii przy tworzeniu raportu SWIAD dla świadczeń z zakresu fizjoterapii.
7. Uporządkowano widok specjalizacji lekarskich.
Po zalogowaniu do programu pojawia się okno, w którym należy zweryfikować dotychczas wybrane dane dotyczące specjalizacji lekarskiej zalogowanego Użytkownika.