Wróć
Problemy techniczne systemu eWUŚ - Lekarka sprawdzająca dane w komputerze
Instrukcje

Problemy techniczne systemu eWUŚ – działanie drEryk

Problemy techniczne systemu eWUŚ – jak usprawnić działanie systemu eWUŚ w drEryk Gabinet? Istotne informacje

Z uwagi na problemy techniczne systemu eWUŚ (zakomunikowane na stronie Centrali NFZ) w dniach 29-31 sierpnia, mogą występować problemy z weryfikacją uprawnień Pacjentów.

Przypominamy, że Pacjent może potwierdzić swoje uprawnienia jednym z dokumentów poświadczających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub złożyć stosowne oświadczenie.

Aby usprawnić pracę działania sytemu eWUŚ w oprogramowaniu drEryk Gabinet, należy uruchomić KM / System / Ustawienia / (zakładka) Integracje.

Następnie należy zmniejszyć czas z 30s na 5s lub wyłączyć system eWUŚ, jednocześnie pamiętając o późniejszym włączeniu.

Informujemy również o trudnościach w dostępie do portalu PUE ZUS w nocy z 31 lipca na 1 sierpnia 2020 r.. Więcej informacji na stronie ZUS.

Wsparcie Techniczne drEryk Gabinet – skontaktuj się z nami!

Jeśli podczas korzystania z oprogramowania drEryk Gabinet napotykasz problemy techniczne, lub jeżeli chciałbyś podzielić się z nami swoimi uwagami lub spostrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania programu – skontaktuj się z nami! Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem infolinii drEryk oraz poniższym adresem e-mail:

(+48) 12 380 08 84
wsparciegabinet@dreryk.pl

Zachęcamy także do zapisania się na Newsletter drEryk! W ten sposób nie ominą Cię żadne nowości, informacje o aktualizacjach i akcjach promocyjnych organizowanych przez nasz Zespół! Wystarczy w okienku newslettera wpisać swój adres e-mail i zatwierdzić wybór klikając „zapisz”.

Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”