Drodzy Użytkownicy! Wracamy z kolejną edycją projektu – drEryk Idea, w ramach którego możecie aktywnie współuczestniczyć w rozwoju funkcjonalności drEryk Gabinet.
W naszej codziennej pracy najważniejsze są dla nas wartości takie jak skuteczna komunikacja i zrozumienie potrzeb użytkowników naszego oprogramowania.
Jak wziąć udział w projekcie drEryk Idea?
Użytkownik ma możliwość bezpośredniego przejścia do ankiety z poziomu oprogramowania za pomocą banera w panelu logowania lub komunikatu w panelu powiadomień. Dodatkowo, użytkownicy naszego oprogramowania otrzymają mailowe powiadomienie o możliwości udziału w drEryk Idea.
W najnowszej odsłonie naszego projektu nasi Użytkownicy mogą podzielić się z nami swoimi opiniami dotyczącymi funkcjonalności podzielonych w ramach następujących sekcji:
- Rejestracja Pacjenta
- Widok wizyty
- Recepty i skierowania
- Dane medyczne oraz pozostałe obszary
Dziękujemy za każdy Państwa głos w ramach ankiety, w drEryk rozwijamy się dla Was!
Poznaj zmiany zaproponowane przez Użytkowników w poprzedniej edycji projektu
W ramach poprzedniej edycji projektu drEryk Idea nasz Zespół, przy współudziale aktywnej społeczności naszych Użytkowników, wprowadził następujące zmiany:
- możliwość generowania statystyki umożliwiającej kontrolę badań przeprowadzonych w ramach budżetu powierzonego,
- możliwość utworzenia notatki ogólnej dla danego pacjenta, pojawiającej się automatycznie po otworzeniu wizyty,
- możliwość generowania statystyki szczepień zawierającej rozszerzone informacje,
- ułatwienie rozliczania świadczeń poprzez dodanie pól pomocniczych z informacjami na temat prawidłowego sposobu rozliczeń,
- możliwość jednoczesnego oznaczenia kilku uprawnień dodatkowych przysługujących pacjentowi,
- umożliwienie lekarzowi edytowania lub usuwania wystawionych zleceń dla pielęgniarek.
Zachęcamy do śledzenia profili drEryk w mediach społecznościowych, pozostańmy w kontakcie!