Wróć
Problem no show - artykuł
Artykuł

Problem no show w placówkach medycznych – zobacz case study

Problem no show, a więc sytuacja w której pacjent odwołuje wizytę w ostatniej chwili lub nie informuje placówki medycznej o swojej nieobecności, dotyka wielu lekarzy negatywnie wpływając na ergonomię ich pracy.

Edukacja i technologia jako odpowiedź na problem no show – przeczytaj case study Agnieszki Pawłowskiej

Serdecznie zachęcamy do lektury case study autorstwa Agnieszki Pawłowskiej (założycielki Pilskiego Centrum Psychoterapii) w najnowszym numerze e-magazynu Patient Experience Manager!

W ramach artykułu Autorka prezentuje własne doświadczenia zw. z wdrożeniem drEryk eGabinet oraz idące za tym usprawnienia w zakresie organizacji wizyt i komunikacji z Pacjentami.

Dołącz do akcji #Odwołuję #NieBlokuję i wspólnie usprawniajmy funkcjonowanie Ochrony Zdrowia!

W ramach nowego numeru PXManager zapraszamy również do lektury wywiadu z Pawłem Walickim – prezesem zarządu Centrum Medycznego CMP, które zainicjowało akcję #ODWOLUJE #NIEBLOKUJE.

Zachęcamy wszystkich do dołączenia do tej ważnej Kampanii Społecznej, w której drEryk pełni rolę głównego partnera technologicznego! Chcesz dowiedzieć się o niej więcej?

Przeczytaj inne nasze artykuły o akcji #Odwołuję #NieBlokuję ➞

Bartosz Kasza
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”