Błędny adres miejsca udzielania świadczeń – dowiedz się jak zweryfikować! Instrukcja krok po kroku
Jeżeli podczas wysyłki e-Skierowań z poziomu oprogramowania drEryk Gabinet, pojawi się komunikat wskazujący na błędny adres miejsca udzielania świadczeń:
Należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) z danymi jednostek organizacyjnych w drEryk Gabinet.
Dane wprowadzone w obu tych miejscach powinny być takie same.
Przyczyną pojawienia się problemów jest uruchomienie weryfikacji po stronie Centrum e-Zdrowia (dawniej CSIOZ). W związku z tym, porównuje ona nazwę miejscowości, nazwę ulicy oraz numer budynku, w której wystawiane jest e-Skierowanie z adresem wpisanym w RPWDL.
Jeżeli w dokumencie e-Skierowania podano nazwę ulicy “ul. Piłsudskiego”, a w bazie RPWDL nazwa figuruje jako “Piłsudskiego” (czyli bez cechy: aleja, ulica, plac, etc.) to reguła zostanie wywołana z wynikiem negatywnym.
Wsparcie Techniczne – możesz na nas liczyć! Skontaktuj się z nami!
Stawiamy na profesjonalną i fachową komunikację z naszymi Użytkownikami! Dlatego też, wsłuchujemy się uważnie w Wasze uwagi oraz spostrzeżenia. Jesteśmy również do Waszej dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów technicznych. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie:
(+48) 12 380 08 84
wsparciegabinet@dreryk.pl
Chcesz poszerzyć zakres oferowanych usług i podnieść komfort pracy Personelu Medycznego? Skontaktuj się z naszym Przedstawicielem, który pokaże Ci możliwości naszego oprogramowania, a ponadto przedstawi ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb!