Zlecenie na COVID-19 – informacje
Ze względu na nieodpowiednią konfigurację w EWP, zlecenie na COVID-19 wystawione w drEryk Gabinet wymaga ręcznego wystawienia/wysłania do Sanepidu.
Zespół Centrum e-Zdrowia pracuje nad usprawnieniem obsługi zleceń. Celem tych działań jest automatyczne objęcie kwarantanną/izolacją Pacjenta, zaraz po skierowaniu go na wymaz.
Zachęcamy również do śledzenia aktualnych komunikatów Ministerstwa Zdrowia dotyczących pandemii COVID-19 oraz obowiązujących obostrzeń.
Wsparcie techniczne drEryk Gabinet – skontaktuj się z nami!
drEryk staje się marką otwartości i wzajemnej komunikacji! W związku z tym, jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia technicznego – jesteśmy do Twoich usług! Skontaktuj się z nami drogą telefoniczną lub mailową:
(+48) 12 380 08 84
wsparciegabinet@dreryk.pl
Zapraszamy do polubienia strony drEryk na Facebooku, kanału drEryk na YouTube, oraz do sprawdzenia aktualności od drEryk na platformie LinkedIn oraz na naszym Instagramie!
Chcesz otrzymywać bieżące informacje o nowych funkcjonalnościach i aktualizacjach naszego oprogramowania? Zapisz się do Newslettera drEryk! Aby to zrobić, kliknij tutaj. Następnie, w polu newslettera wpisz swój adres e-mail i zatwierdź przyciskiem „zapisz”.
Skontaktuj się z naszym Przedstawicielem Handlowym i dostosuj oprogramowanie drEryk do swoich potrzeb!
Planujesz podnieść standard świadczonych usług lub po prostu usprawnić swoją codzienną pracę? Skontaktuj się z naszym Przedstawicielem, który pomoże Ci wybrać odpowiednie moduły i rozwiązania, dopasowane do Twoich oczekiwań!
Dział Handlowy drEryk
telefon: (+48) 12 380 08 84
e-mail: sprzedazgabinet@dreryk.pl