Zadania na stanowisku:
- wsparcie techniczne klientów w problemach z aplikacją,
- posprzedażowa opieka nad klientem,
- współpraca z działem sprzedaży w realizacji prezentacji (u klienta lub online),
- stały kontakt z klientami programu – nawiązywanie relacji i dbanie o poprawne działanie aplikacji u klienta,
- realizacja procesów wdrożeniowych dla nowych użytkowników oraz prowadzenie szkoleń z obsługi aplikacji.
Czego oczekujemy?
- komunikatywność, umiejętności interpersonalne, rozpoznawanie potrzeb klientów i budowanie długotrwałych relacji,
- zdolność oceny potencjału produktu do oczekiwań odbiorcy,
- samodzielność, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w realizacji założonych celów,
- łatwość i dynamiczna praca na kilku systemach jednocześnie,
- chęć rozwoju i poznawania branży medycznej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i systemu Windows.
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- opiekę medyczną LUX MED,
- karnet Benefit MultiSport,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- naukę języka angielskiego,
- możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia,
- nowoczesne biuro, spotkania integracyjne.
Jak pracujemy?
Jesteśmy innowacyjnym przedsiębiorstwem, opierającym swoje działania na zaufaniu do ludzi z którymi pracujemy.
Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych.