REGULAMIN I KONFERENCJI NAUKOWEJ O HYBRYDOWEJ REHABILITACJI KARDIOLOGICZNEJ „Z SERCEM DO KARDIOLOGII”
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady rejestracji i uczestnictwa w I Konferencji naukowej o hybrydowej rehabilitacji kardiologicznej „Z sercem do kardiologii” („Konferencja”), która odbędzie się w Centrum Kongresowym ICE Kraków Congress Centre przy ul. Marii Konopnickiej 17 w Krakowie, w dniu 28 października 2022 r.
- Organizatorem Konferencji jest drEryk S. A. z siedzibą w Krakowie, ul. Ks. Józefa Tischnera 8, 30-421 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000636731, NIP 6792749916, REGON 356592358 (dalej: „Organizator”).
- Szczegółowy program Konferencji dostępny jest na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://konferencja-kardio.dreryk.pl/ (dalej: „Strona internetowa Konferencji”).
- Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich uczestników Konferencji.
- Uczestnikami Konferencji są wyłącznie lekarze (zarówno specjaliści, jak i lekarze podstawowej opieki zdrowotnej) oraz inne osoby związane zawodowo z tematyką Konferencji prowadzące działalność gospodarczą, dla których udział w Konferencji ma charakter zawodowy (dalej: „Uczestnik”).
§ 2. ZASADY UCZESTNICTWA W KONFERENCJI
- Warunkiem udziału Uczestnika w Konferencji jest:
- zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na Stronie internetowej Konferencji (dalej: „Zgłoszenie”);
- uiszczenie opłaty w wysokości i terminie wskazanym w § 3 ust. 2 Regulaminu lub podanie w formularzu zgłoszeniowym kodu promocyjnego, o którym mowa w ust. 3.
- Uczestnik wypełniając Zgłoszenie oświadcza tym samym, że spełnia warunek, o którym mowa w § 1 ust. 5 Regulaminu oraz podaje następujące dane: imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres email oraz dane do faktury: NIP, nazwę firmy, oraz adres.
- Do uiszczenia opłaty za udział w Konferencji nie są zobowiązani: prelegenci, a także osoby posiadające bilet wstępu na Konferencję zawierający kod promocyjny (dalej: „Bilet”). Warunkiem
skorzystania z Biletu jest dokonanie Zgłoszenia oraz wskazanie w formularzu zgłoszeniowym kodu promocyjnego znajdującego się na Bilecie. Brak podania kodu promocyjnego w toku rejestracji powoduje, że rejestracja następuje na warunkach odpłatności. - W przypadku skorzystania przez Uczestnika z kodu promocyjnego otrzymanego od Organizatora w związku z prowadzoną przez Uczestnika pozarolniczą działalnością gospodarczą opodatkowaną podatkiem dochodowym od osób fizycznych, na Organizatorze nie będzie ciążył obowiązek wystawienia informacji PIT-11. W takiej sytuacji Uczestnik zobowiązany będzie do samodzielnego wykazania wartości otrzymanego kodu promocyjnego jako przychodu z prowadzonej działalności gospodarczej.
- Bilet jest jednorazowy i jest ważny wyłącznie do dnia Konferencji. Zabrania się odsprzedawania Biletów osobom trzecim. Bilet nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości lub w części oraz nie może zostać zwrócony Organizatorowi. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub uszkodzenie Biletu.
- Termin rejestracji online na Konferencję upływa w dniu 27.10.2022 r.
- Osoby, które dokonały Zgłoszenia, otrzymają na podany adres e-mail zwrotne potwierdzenie uczestnictwa.
- Wysłanie Zgłoszenia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia Zgłoszenia. Podanie nieprawidłowych danych Uczestnika może uniemożliwić udział w Konferencji. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas dokonywania Zgłoszenia.
- Organizator ma prawo nie dopuścić Uczestnika do udziału w Konferencji w przypadku, gdy nie uiścił on opłaty za udział w Konferencji lub nie spełnia warunków opisanych w ust. 3.
- Liczba uczestników Konferencji jest ograniczona. O możliwości udziału w Konferencji decyduje kolejność dokonania rejestracji.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Konferencji lub nieobecności Uczestnika na Konferencji uiszczona opłata za udział w Konferencji nie podlega zwrotowi.
§ 3. OPŁATA ZA UDZIAŁ W KONFERENCJI ORAZ WARUNKI PŁATNOŚCI
- Ceny oraz warunki płatności za uczestnictwo w Konferencji zamieszczone są na Stronie internetowej Konferencji.
- Opłatę za udział w Konferencji należy uiścić w formie przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy Organizatora: 46 1240 6292 1111 0011 1169 6304, w terminie 3 dni od dnia dokonania Zgłoszenia, ale nie później niż do dnia 27.10.2022 r. W tytule przelewu należy wskazać: numer wskazany w zwrotnym potwierdzeniu uczestnictwa.
- Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora (tj. dzień wpływu środków na rachunek bankowy).
- Organizator na potwierdzenie dokonanej przez Uczestnika opłaty za udział w Konferencji wystawi fakturę, która zostanie wystawiona w formie elektronicznej i przesłana (w formacie PDF) na adres e-mail wskazany w Zgłoszeniu, na co Uczestnik wyraża zgodę.
- Brak uregulowania należności za udział w Konferencji w terminie wskazanym w ust. 2, upoważnia Organizatora do anulowania dokonanej rejestracji, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
- Wszystkie koszty udziału w Konferencji, pobytu, przejazdu oraz wszelkie inne koszty Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
§ 4. WIZERUNEK
- Uczestnictwo w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika nieodpłatnej, nieograniczonej ilościowo, czasowo ani terytorialnie zgody na wykorzystanie i publiczne
rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika, utrwalonego na zdjęciach oraz nagraniach wykonanych w trakcie Konferencji przez Organizatora w celach reklamowych, promocyjnych, marketingowych, informacyjnych związanych z udziałem w Konferencji. - Udzielona Organizatorowi zgoda, o której mowa w ust. 1 obejmuje następujące pola eksploatacji: wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć, filmów, rozpowszechnianie oraz publikowanie w Internecie (w mediach społecznościowych takich jak YouTube, Facebook i Instagram) w radio i telewizji, drukowanych materiałach promocyjnych. Wizerunek, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykorzystywany będzie wyłącznie w zestawieniu z informacjami dotyczącymi Konferencji oraz w zestawieniu z wizerunkami innych Uczestników Konferencji.
- W przypadku braku zgody na wykorzystywanie wizerunku Uczestnika w materiałach informacyjnych i promocyjnych Organizatora, Uczestnik zobowiązany jest do poinformowania środkami
komunikacji elektronicznej na adres e-mail: biuro@dreryk.pl o braku zgody na wykorzystywanie wizerunku najpóźniej pierwszego dnia po zakończeniu Konferencji.
§ 5. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Organizator. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym u Administratora inspektorem ochrony danych osobowych poprzez adres e-mail: privacy@dreryk.pl lub listownie na adres siedziby Organizatora.
- Dane osobowe Uczestników obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, siedzibę firmy, adres, NIP, będą przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”), w następujących celach:- rejestracji uczestnictwa oraz udziału Uczestnika w Konferencji, sporządzenia listy Uczestników (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących i ciążących na Organizatorze, w szczególności w celach księgowych i podatkowych (art. 6 ust.
1 lit. c RODO); - ustalenia, dochodzenia lub obrony przed potencjalnymi roszczeniami (składanie reklamacji), co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- archiwalnych (dowodowych) w granicach określonych przepisami prawa, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- promocji Konferencji, relacjonowania w mediach społecznościowych przebiegu Konferencji, a także w celu wykonywania przez Organizatora marketingu bezpośredniego po zakończeniu
Konferencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); - przesłania informacji handlowej o przyszłych konferencjach i wydarzeniach związanych z podobną tematyką na wskazany przez Uczestnika adres e-mail (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw.
z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną – zgoda Uczestnika); - kontaktu telefonicznego w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne –zgoda Uczestnika).
- Odmowa podania danych w zakresie niezbędnym do przystąpienia lub realizacji Konferencji będzie uniemożliwiała udział w Konferencji.
- Dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Organizatorem przy organizacji i realizacji Konferencji (w tym zleceniobiorcy lub podwykonawcy), uczestnicy Konferencji. Ponadto odbiorcami danych osobowych Uczestnika mogą być: prasa, media, portale społecznościowe.
- Uczestnikowi przysługuje prawo żądania od Organizatora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w sytuacji gdy dane są przetwarzane na podstawie uzyskanej zgody, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Organizator nie zamierza przekazywać danych osobowych Uczestnika poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. obszar obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia Konferencji oraz po jej zakończeniu, do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń, a w zakresie rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych tj. 5 lat od końca roku podatkowego, po którym nastąpił obowiązek podatkowy, jeśli dane są przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę, dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody. W przypadku zgody na wykorzystanie wizerunku lub otrzymywanie informacji o przyszłych konferencjach i wydarzeniach – do czasu wycofania zgody przez Uczestnika.
- Szczegółowe informacje dotyczące Organizatora jako Administratora znajdują się na stronie internetowej www.dreryk.pl, w zakładce Dane osobowe.
§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
- niepoprawne wpisanie danych w Zgłoszeniu przez Uczestnika Konferencji;
- wypowiedzi, opinie, zalecenia, działania, zaniechania wygłaszane przez prelegentów i/lub Uczestników Konferencji;
- jakiekolwiek szkody powstałe wskutek postępowania Uczestników podczas Konferencji w sposób niezgodny z prawem lub Regulaminem;
- szkody powstałe z winy Uczestników podczas Konferencji. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność prawną i majątkową za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem.
- Organizator wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu szkód poniesionych przez Uczestników w związku z organizacją, przebiegiem, odwołaniem lub przesunięciem Konferencji.
- W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci opłatę za udział w Konferencji wpłaconą przez Uczestnika na wskazany przez niego rachunek bankowy.
- W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu Konferencji bez podania przyczyny, w szczególności poprzez zmianę godziny danego wystąpienia lub zmianę prelegenta. Uczestnikowi Konferencji nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony Organizatora.
- Uczestnik Konferencji zobowiązany jest do udziału w Konferencji w sposób nieprowadzący do utrudniania lub zakłócania przeprowadzenia Konferencji oraz niepodejmowania jakichkolwiek
działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste innych Uczestników lub uzasadnione interesy
Organizatora. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, w tym przepisów BHP, ppoż. w miejscu Konferencji.
§ 7. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje Uczestników wobec Organizatora należy składać pocztą elektroniczną na adres: biuro@dreryk.pl nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Konferencji. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia spóźnionej reklamacji.
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni i udzieli na nią odpowiedzi na adres poczty elektronicznej, z której reklamację zostanie przysłane, chyba że osoba składająca reklamację wskaże inny adres do udzielania odpowiedzi.
- Od rozstrzygnięcia reklamacji przez Organizatora nie przysługuje odwołanie ani ponowna reklamacja.
§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie, a zmiana będzie dostępna na Stronie internetowej Konferencji.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.08.2022 r.