Aktualizacja 9.19 drEryk Gabinet dostępna – poznaj szczegóły
1. Dodano możliwość manualnej rejestracji dokumentów EDM przychodzących z Wymiany danych z Laboratorium (ErLab)
Wraz z modułem Wymiany danych z laboratorium (ErLab) wprowadzono rejestrację w P1 wyników badań pacjenta będącą dokumentami EDM, które są nie powiązane z wizytą. W przypadku otwarcia okna „Nowe wyniki badań” po zalogowaniu do personelu pojawia nam się ikona z badaniem.
Podczas prezentacji dokumentu pojawi nam się informacja:
Na wizycie po otwarciu bieżącej wizyty i wyświetleniu okna Nowe dane medyczne pacjenta widzimy również ikonkę do prezentacji dokumentu:
Po wybraniu ikonki mamy wgląd do dokumentu. Zaznaczona jest również opcja „Udostępnij dokument w rejestrze EDM”.
W widoku Dane medyczne pacjenta/Wyniki badań:
Po wybraniu ikonki mamy wgląd do dokumentu:
Po wybraniu „Zarejestruj teraz dokument” uruchomiony zostanie proces rejestracji ZM.
Przechodząc do panelu Zdarzeń medycznych/EDM na liście pojawi się wskazane badanie wraz ze statusem rejestracji.
Po wysłaniu do P1 otrzymamy informację zarejestrowanym dokumencie.
Sprawdzając ten dokument w wynikach badań mamy również informację ze został wynik wysłany do P1.
W przypadku kiedy będzie potrzeba usunięcia dokumentu EDM klikamy „-” (usuń):
Wprowadzamy powód usunięcia:
Dostajemy informację:
Również po wejściu w status/szczegóły dostajemy informację:
Po kliknięciu „Usuń teraz dokument” pojawi nam się informacja:
Zmieni nam się również status w Zdarzeniach Medycznych:
2. Dodano możliwość wysyłki kodów PIN dla eZWM
Konfiguracja powiadomień SMS z kodem dostępu do eZWM wysyłanych od pacjenta jest możliwa w zakładce Dodatkowe informacje w sekcji Wiadomości SMS do pacjenta do listy rozwijanej dodaliśmy pozycję „Kod dostępu do eZWM”.
Kod dostępu do eZWM jest domyślnie zaznaczony dla pacjentów, którzy w swojej karcie mieli zaznaczone wszystkie pozostałe checkboxy oraz dla wszystkich nowo zakładanych kart pacjentów.
Dodatkowo z panelu Administratora na platformie istnieje możliwość konfiguracji szablonu.
3. Dodano możliwość filtrowania usług prywatnych w ustawieniach lekarza
W oknie Dane pracownika w zakładce Usługi prywatne wprowadzono następujące zmiany:
Filtr wyświetlania listy usług pracownika:
- Pole Nazwa – pozwala na zawężenie listy usług zgodnie z wpisaną przez użytkowania treścią, standardowy mechanizm działania
- Typ – pozwala na zawężenie listy usług zgodnie ze wskazanym Typem usługi
- wybór z listylista zawiera pozycję “wszystkie“ (wartość domyślna) oraz wszystkie wartości skonfigurowane przez Administratora w sekcji Typ w oknie Definiowanie umów prywatnych (zakładka Usługi)
- Rodzaj – pozwala na zawężenie listy usług zgodnie ze wskazanym Rodzajem usługi
- wybór z listy
- lista zawiera pozycję “wszystkie“ (wartość domyślna) oraz wszystkie wartości skonfigurowane przez Administratora w sekcji Rodzaj w oknie Definiowanie umów prywatnych (zakładka Usługi)
- Typ – pozwala na zawężenie listy usług zgodnie ze wskazanym Typem usługi
Dodaliśmy kolumnę po lewej stronie tabeli usług (przed kolumną Nazwa), kolumna zawiera pola wyboru usług (checkbox)
- Użytkownik może wybrać kilka usług jednocześnie
- kliknięcie w nagłówek kolumny zaznacza checkbox’y przy wszystkich widocznych na liście usługach
Rozszerzono mechanizmu usuwania usług z listy usług pracownika
- Użytkownik może usunąć wiele usług jednocześnie
- po zaznaczeniu wybranych usług i kliknięciu Usuń z listy usług pracownika zostają usunięte wszystkie wskazane przez użytkownika usługi
4. Dodano możliwość rozliczania badań w Nocnej i Świątecznej opiece zdrowotnej zgodnie z Zarządzeniem nr.192/2023/DSM
Dodano możliwość rozliczania badań, wykonanych podczas wizyty w nocnej opiece – produkt kontraktowy: 01.0000.160.16 oraz 01.0000.160.14.
5. Do rozliczania badań genetycznych w raporcie SOK, dodano produkt dla pacjentów poniżej 18 roku życia
Rozbudowano raport SOK (badania) o nowy produkt 11.1210.160.02 dla pacjentów poniżej 18 roku życia.
6. Dodano możliwość wylogowania użytkowników z poziomu administratora
KM/Administrator ma możliwość wylogowania użytkowników w tym celu dodano przycisk wyloguj dla każdego Użytkownika z poziomu Administratora.
- Wylogowanie następuje natychmiastowo.
Widoczne zmiany w kolorach na liście pracowników. – brak koloru fioletowego oznacza wylogowanego użytkownika.
Dla użytkownika zalogowanego pojawi się komunikat:
7. Zmodyfikowano mechanizm resetowania hasła użytkowników
Wprowadzono zmianę dla mechanizmu zmiany haseł poprzez opcje „zapomniałem hasła.” Zmiana dla generowanego hasła po resecie generujemy losowo ciąg 6 znaków
Użytkownik w programie przy próbie resetu hasła na panelu logowania lub z panelu Administratora po wprowadzeniu Odpowiedzi na tajne pytanie
Otrzyma komunikat:
Dodatkowo w konfiguracji w System > Ustawienia > konfiguracja zabezpieczeń domyślnie została zaznaczona opcja:
… która umożliwia, aby po pierwszym zalogowaniu użytkownik wprowadził własne bezpieczne hasło:
8. Poprawiono status świadczeń prezentowanych po wyszukiwaniu identyfikatora pozycji z widoku korekt
9.Poprawiono wydruk długich nazw miejscowości drukowanych na skierowaniu do pracowni diagnostycznej
10. W komunikatach eZLA ograniczono ilość możliwych do przekazania znaków dla pola ulica
W eZLA dopuszczalna wartość dla elementu ulica to max 30 znaków w związku z tym w komunikatach eZLA przekazujemy maksymalnie 30 znaków dla pola ulica.
W komunikatach eZLA przekazujemy maksymalnie 30 znaków dla pola ulica.
11. Zablokowano możliwość edycji schorzenia przewlekłego wpisanego jako tekst, na kolejnych wizytach
12. Poprawiono wersjonowanie edytowanych eSkierowań na leczenie uzdrowiskowe
Na dokumencie poprawiono wersjonowanie dokumentu w przypadku edycji.
13. Wyeliminowano problem z przekazywaniem uprawnień Administratora
14. Poprawiono warunek wyznaczenia wartości dla daty do wyliczenia średniego czasu oczekiwania dla kolejek