Wróć

Co należy zrobić w razie błędu „Liczba osób oczekujących oraz skreślonych jest różna …” w raporcie kolejkowym?

Jeśli w przesłanym raporcie kolejkowym, podczas importu do NFZ pojawia się błąd „Liczba osób oczekujących oraz śkreślonych jest różna …”, należy zweryfikować czy Pacjenci oczekujący nie zostali skreśleni z datą wsteczną. W tej sytuacji należy porównać dane przesłane za poprzednie trzy miesiące z nowo generowanymi danymi za te miesiące. Jeśli dane przesłane różnią się od nowo wygenerowanych raportów, należy ponownie przesłać do NFZ nowo wygenerowane raporty za poprzednie miesiące.

Bartosz Kasza
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”