Wróć

Dlaczego nie mam możliwości oznaczenia zabiegu jako wykonanego?

Wszystkie zabiegi wskazane dla bieżącej wizyty pielęgniarskiej lub też całego cyklu wizyt pielęgniarskich widoczne są w Tabeli zabiegów. Istnieją jednak sytuacje, gdy nie będzie możliwości oznaczenia wybranego zabiegu jako wykonany (potwierdzenie wykonania). Do takich przypadków należą następujące:

  • wybrany zabieg został już wykonany, np. w ramach innej wizyty w cyklu,
  • skorzystano już z opcji Odmów wykonania zabiegu dla tej pozycji,
  • wybrany zabieg to Pobranie materiału do badań diagnostycznych. Dla tego zabiegu potwierdzenie wykonania oznacza się automatycznie po oznaczeniu odpowiednich próbek w odrębnym oknie.
Bartosz Kasza
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”