Wróć

Gdzie należy podać numer telefonu i/lub e-mail pacjenta, na który będą wysyłane powiadomienia?

W celu skutecznego wysłania powiadomień należy upewnić się, że w danych osobowych pacjenta uzupełniono nr telefonu (dla powiadomień SMS) i adres e-mail (dla powiadomień mailowych). W tym celu należy zalogować się do aplikacji drEryk Gabinet, wyszukać pacjenta, wyświetlić jego dane, przejść do zakładki „Dane osobowe” i upewnić się, że w sekcji „Adres zamieszkania” pola nr telefonu i/lub adres e-mail (w zależności od tego czy chcemy także wysyłać powiadomienia mailowe) są uzupełnione, a jeśli nie to należy je uzupełnić.

 

Jeśli konfigurujemy powiadomienia o anulowaniu i/lub zmianie terminu przez pacjenta (poprzez portal eRejestracja), które ma otrzymywać lekarz, należy upewnić się, że lekarze mają uzupełnione pola nr telefonu i/lub adres e-mail (w zależności od tego czy chcemy także wysyłać powiadomienia mailowe). W tym celu należy zalogować się w roli Kierownika Medycznego do aplikacji drEryk Gabinet, wybrać z listy pracowników lekarza, którego dane chcemy uzupełnić, kliknąć „Edytuj dane” i w zakładce „Dane ogólne pracownika”, sekcja „Adres” uzupełnić nr telefonu i/lub adres e-mail (jeśli nie były wcześniej uzupełnione), a następnie kliknąć „Zatwierdź”.

Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”