Wróć

Jaki sprzęt i program musi mieć pacjent, aby skorzystać z wideokonsultacji?

W celu zrealizowania wideokonsultacji zarówno pacjentowi jak i lekarzowi wystarczy dostęp do komputera i/lub telefonu z aktualną przeglądarką Chrome (rekomendowana) lub Firefox. Konieczny jest także dostęp do kamery i mikrofonu. W przypadku braku kamery, połączenie nadal jest możliwe, natomiast strona nie posiadająca kamery (pacjent i/lub lekarz) nie będzie mogła przesłać swojego obrazu wideo. Dodatkowo do prawidłowego działania usługi konieczne jest stabilne połączenie internetowe po obu stronach połączenia (lekarz i pacjent) i w obu kierunkach (połączenie wychodzące i przychodzące) – minimalne: 500kbit/s, rekomendowane: 1 Mb/s.

Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”