Wróć

Jaki sprzęt i program musi mieć pacjent, aby skorzystać z wideokonsultacji?

W celu zrealizowania wideokonsultacji zarówno pacjentowi jak i lekarzowi wystarczy dostęp do komputera i/lub telefonu z aktualną przeglądarką Chrome (rekomendowana) lub Firefox. Konieczny jest także dostęp do kamery i mikrofonu. W przypadku braku kamery, połączenie nadal jest możliwe, natomiast strona nie posiadająca kamery (pacjent i/lub lekarz) nie będzie mogła przesłać swojego obrazu wideo. Dodatkowo do prawidłowego działania usługi konieczne jest stabilne połączenie internetowe po obu stronach połączenia (lekarz i pacjent) i w obu kierunkach (połączenie wychodzące i przychodzące) – minimalne: 500kbit/s, rekomendowane: 1 Mb/s.

Więcej szczegółów w instrukcji dla pacjenta (wymagania są takie same dla lekarza) dostępnej tutaj:

https://dreryk.pl/wideokonsultacja-instukcja-dla-pacjenta/

Zespół drEryk
Autor:
Strona korzysta z plików cookies Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki.