Wróć

W jaki sposób wprowadzić e-skierowanie do realizacji?

W aplikacji istnieje możliwość przyjęcia do realizacji e-Skierowania.
W sytuacji wybranego trybu wizyty: wymaga skierowania możemy
zaznaczyć opcję Pacjent posiada e-Skierowanie.
Po jej zaznaczeniu wyświetli się okno umożliwiające wprowadzenie
danych dostępowych do e-Skierowania.  

Należy wprowadzić kod e-Skierowania (4 znakowy) lub klucz e-Skierowania (44
znakowy).
Po wprowadzeniu danych dostępowych e-Skierowania korzystamy z przycisku
Wyszukaj.
W przypadku wyszukiwania e-Skierowania, które zostało już przyjęte w innej lub
tej samej placówce, lub jego status został zmieniony to system wyświetli
odpowiednią informację:
System P1 zwrócił:
„bieżący status e-Skierowania w systemie P1 uniemożliwia wykonanie wybranej
operacji.
Należy zweryfikować czy wskazane e-Skierowanie nie zostało już przyjęte do
realizacji lub jego realizacja została zakończona.”
Jeżeli system P1 odnajdzie takie e-Skierowanie pojawi nam się podgląd danego
e-Skierowania.

Zespół drEryk
Autor:
Strona korzysta z plików cookies Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki.