Wróć

Jak zarządzać personelem medycznym?

Aby dodać nowego użytkownika należy mieć nadaną rolę Administratora w oprogramowaniu. Wybieramy w zakładce „Admin”-> „Użytkownicy i jednostki”->”Użytkownicy”,  klikamy przycisk „Dodaj”. Otworzy się formatka umożliwiająca wprowadzenie i zapisanie danych. Różowe pola są obowiązkowe do wypełnienia. Pole „Rola” można uzupełnić wybierając więcej niż jedną rolę dla danego użytkownika. Zaleca się przy wprowadzeniu nowego użytkownika wygenerować mu losowe hasło, które po pierwszym logowaniu będzie mógł zmienić.

Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”