Wróć

Jak skonfigurować aplikację w ramach drEryk eGabinet?

W celu konfiguracji integracji z portalem drEryk Pacjent wymagana jest konfiguracja po stronie Administratora placówki oraz dbanie o ustawianie harmonogramu specjalistów przez ich samych lub osoby pracujące na rejestracji.

Aby dostępne terminy pojawiły się w portalu drEryk Pacjent wystarczą 3 kroki:

  • Powiązanie nazw usług
  • Dodanie terminów (czasu pracy) w Harmonogramie
  • Pacjent wpisuje kod placówki

Przypisanie danych usług z portalu drEryk Pacjent do danych w drEryk eGabinet

Ustawienia konfiguracji znajdziemy w panelu Mój podmiot / Moja praktyka w zakładce drEryk Pacjent.

Klikamy Dodaj nowe powiązanie, otwiera nam się okno powiązania usługi.

Wybieramy odpowiednie usługi i klikamy Powiąż. Lista powiązanych usług pojawi się w formie tabeli.

Dodawanie wolnych terminów do portalu drEryk Pacjent

Po uzupełnieniu powiązań przechodzimy do panelu „Harmonogram”, a następnie dodajemy nowy czas pracy.

Uzupełniamy wymagane dane i klikamy „Wyślij do portalu drEryk Pacjent”.

Aplikacja przypomni o wymaganych danych lub brakach w konfiguracji miejsc udzielania świadczeń.

Po zapisaniu pojawi się ikona portalu drEryk Pacjent w prawym górnym rogu kafelka, którego wolne terminy są wysyłane do tego portalu.

Kod dla pacjenta

Pacjent może rejestrować konto w drEryk Pacjent wchodząc na stronę:

https://pacjent.dreryk.pl

Aby skierować pacjenta bezpośrednio do zarejestrowania konta w swojej placówce, skorzystaj z adresu wyświetlonego w panelu Mój podmiot / Moja praktyka w zakładce drEryk Pacjent. Pacjent może też podać kod placówki w panelu Moje konto.

Bartosz Kasza
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”