Wróć

Co zrobić, w przypadku wystąpienia problemu w nawiązaniu połączenia audio-wideo?

W przypadku wystąpienia problemów z połączeniem, wykonaj następujące kroki:

 

Urządzenia stacjonarne:

  1. Sprawdź czy posiadasz najnowszy rodzaj i wersję przeglądarki Google Chrome/ Mozilla Firefox.
  2. Wyczyść historię przeglądania w przeglądarce.
  3. Sprawdź dostęp do kamery i mikrofonu oraz udzielone zgody na korzystanie
    z nich w przeglądarce.
  4. Zresetuj przeglądarkę i ponownie nawiąż połącznie.

 

Urządzenia mobilne:

  1. Sprawdź czy posiadasz najnowszy rodzaj i wersję przeglądarki Google Chrome/ Mozilla Firefox.
  2. Wyczyść historię przeglądania w przeglądarce.
  3. Sprawdź dostęp do kamery i mikrofonu oraz udzielone zgody na korzystanie z nich w przeglądarce. Przeglądarka automatycznie powinna poprosić Cię o dostęp jeśli nie możesz udzielić zgody z poziomu ustawień telefonu.

Udziel zgody z poziomu telefonu: Ustawienia telefonu>Aplikacje>wyszukaj przeglądarkę Chrome> w ustawieniach aplikacji zezwól na używanie aparatu
i mikrofonu.

  1. Zrestartuj przeglądarkę i ponownie nawiąż połącznie.
Zespół drEryk
Autor:
Aplikacja korzysta z plików cookie. Klikając „Zaakceptuj”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu w celu sprawnego działania serwisu oraz analizy korzystania z serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz po kliknięciu w „Dostosuj”