Znajdź naszego Partnera IT w Twojej okolicy
Znajdź PartneraProgram drEryk eGabinet możesz bezpłatnie wypróbować dzięki wersji demo (funkcjonującej całkowicie online):
Na naszej stronie internetowej, w zakładce eGabinet znajdują się informacje o funkcjach i możliwościach programu drEryk eGabinet. Ponadto, zachęcamy do odwiedzenia artykułu poświęconego jego funkcjom. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży drEryk eGabinet: Infolinia: […]
Aby zakupić dostęp do programu drEryk eGabinet, należy skontaktować się z Działem Sprzedaży drEryk eGabinet: Infolinia: (+48) 12 380 08 84 E-mail: sprzedazegabinet@dreryk.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.
Poniżej przedstawiamy minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z drEryk eGabinet: komputer PC, minimalna pamięć RAM – 2 GB, rekomendowana pamięć RAM – 4 GB, procesor: Intel Pentium 4, system operacyjny: Windows […]
W celu dokonania zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia wpisując: dane placówki, imię nazwisko, NIP, numer kontaktowy, adres e-mail, podpis pod zamówieniem. Jeżeli zakupu dokonuje spółka, to dane w zamówieniu muszą być zgodne z danymi z KRS/CEIDG […]
Aby poznać szczegóły związane z zakupem dostępu do drEryk eGabinet, zachęcamy do odwiedzenia zakładki Cennik na stronie poświęconej drEryk eGabinet. Płatność dokonywana jest z góry za dany rok (liczony od dnia zakupu).
Tak, umowę można wypowiedzieć z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną drEryk eGabinet
Informację o nadchodzącej płatności za kolejny rok korzystania Użytkownik otrzymuje drogą mailową z miesięcznym wyprzedzeniem. Wiadomość trafia na adres e-mail wskazany podczas zawierania umowy. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem świadczenia usług […]
Baza leków Pharmindex to profesjonalna, wszechstronna i stale aktualizowana baza produktów leczniczych. Po jej wykupieniu otrzymujesz wzbogacona wartość merytoryczną w postaci opisów leków, listę leków refundowanych i charakterystykę produktów leczniczych (ChPL). W związku z tym, baza Pharmindex […]
Baza leków Pharmindex jest standardowo dostępna w aplikacji drEryk eGabinet w ramach rocznej subskrypcji i nie wymaga dodatkowej aktywacji.
Aktualizacje wykonywane są automatycznie bez konieczności podejmowania jakiejkolwiek akcji po stronie Użytkownika. Dzięki temu, ma on zawsze dostęp do aktualnej bazy leków.
Pharmindex automatycznie i regularnie aktualizuje Listę leków refundowanych, a zmiany są od razu dostępne w aplikacji drEryk eGabinet.
Dane Pacjenta można edytować w kartotece Pacjenta dostępnej m.in. z zakładki Pacjenci po kliknięciu na imię i nazwisko wybranego Pacjenta.
Historię wizyt danego Pacjenta można sprawdzić po wyszukaniu Pacjenta w zakładce Pacjenci (klikając w przycisk ,,Historia wizyt”), a także podczas przeprowadzania wizyty (rozwijane menu boczne po prawej stronie ekranu).
Jeśli Pacjent o takim samym numerze PESEL jest już obecny w aplikacji drEryk eGabinet, to system wyświetli komunikat o braku możliwości dodania Pacjenta (,,Nie można wprowadzić dwóch pacjentów o tym samym numerze PESEL”).
W programie drEryk eGabinet Pacjenta można wyszukać po imieniu, nazwisku, numerze PESEL oraz po numerze telefonu.
Tak, w programie drEryk eGabinet istnieje możliwość wyszukiwania Pacjentów po numerze telefonu.
Dokumentacja Pacjenta znajduje się w Kartotece Pacjenta.
Dokumentację medyczną gromadzi się w bazie danych online.
Po próbie wysłania eRecepty lub eSkierowania pojawi się informacja o wysłaniu eDokumentu (wraz z kodem odbioru) lub informacja o błędzie.
Istnieją przypadki, w których dokumentacja może być prowadzona w formie papierowej. Dotyczy przypadków wskazanych w rozporządzeniu i/lub jeśli warunki organizacyjno-techniczne uniemożliwiają prowadzenie dokumentacji w formie elektronicznej np. utrudnienia w dostępie do Internetu, czasowa awaria sprzętu, stały brak rozwiązań […]
Wystawione eRecepty można podejrzeć w karcie Repozytorium w danych Pacjenta.
Po próbie wysłania eRecepty pojawi się informacja o wysłaniu eRecepty (wraz z kodem odbioru) lub informacja o błędzie.
Kod eRecepty można sprawdzić w Historii wizyt Pacjenta lub w karcie Repozytorium w danych Pacjenta wyszukując właściwą eReceptę.
Wszystkie wystawione dokumenty dla danego Pacjenta znajdują się w Repozytorium. Należy przejść do zakładki Kartoteki Pacjenta, a następnie do karty Repozytorium. Z tego miejsca istnieje możliwość pobrania i wydrukowania dokumentu dla Pacjenta (np. informacji o wystawionej eRecepcie).
Tak, w drEryk eGabinet istnieje możliwość grupowej wysyłki eRecepty dla jednego Pacjenta.
Nie, eRecepta dostępna jest w ramach wersji podstawowej programu drEryk eGabinet.
Wydruk informacji o eRecepcie nie jest konieczny w ramach korzystania z drEryk eGabinet. Wystarczy przekazać Pacjentowi kod realizacji.
Tak, system jest zintegrowany z platformą eWUŚ i daje możliwość automatycznego weryfikowania Pacjentów.
Tak, formularz znajduje się w dolnym pasku okna wizyty.
Tak, jest to kolejna zakładka na widoku eZwolnienia, do którego możemy przejść z dolnego paska okna wizyty.
Tak, z poziomu wizyty można wybrać Miejsce Udzielania Świadczeń. Listę znajdziemy w pasku pod numerem PESEL Pacjenta.
Program drEryk eGabinet nie wymaga tworzenia kopii zapasowej, ponieważ wszystkie dane są zabezpieczone online.
W celu przypomnienia hasła kliknij w link ”Nie pamiętasz hasła?”, a następnie uzupełnij wymagane pola. Potwierdź akcję przyciskiem ”Resetuj hasło”. Instrukcje zostaną wysłane na podany adres e-mail.
Tak, jest taka możliwość. Aby korzystać z pełnej odsłony programu na smartfonie, należy przejść do menu przeglądarki i zaznaczyć okienko ”Wersja na komputer”.
Formularz zmiany hasła znajdziemy w zakładce Moje Konto w prawym górnym rogu.
Aby włączyć tryb dark mode (lub powrócić do trybu dziennego), należy kliknąć przycisk przełącznika, który znajduje się w górnej części ekranu, pomiędzy ikonkami księżyca i słońca.
Tak, Zdarzenia Medyczne rejestrują się automatycznie po zamknięciu wizyty. Aby nie zakłócać dalszej pracy, proces ten odbywa się w tle (bez konieczności podejmowania dodatkowych akcji przez Użytkownika).
Aktualny stan rejestracji Zdarzenia Medycznego można sprawdzić z poziomu listy wizyt. Pomiędzy Opcjami a Statusem wizyty znajduje się przeznaczona do tego kolumna. Umieszczone w niej ikony mogą przyjąć trzy stany: Zarejestrowane ZM (kolor zielony), […]
Poznaj zmiany, które wprowadza aktualizacja drEryk eGabinet 3.54 Aktualizacja odbywa się automatycznie, nie potrzeba wykonywać dodatkowych akcji.Przedstawiamy listę usprawnień i zmian, które obejmuje aktualizacja 3.54 programu drEryk eGabinet. Spis treści: Szczegółowy opis […]
Poznaj zmiany, które wprowadza aktualizacja drEryk eGabinet 3.53 Aktualizacja odbywa się automatycznie, nie potrzeba wykonywać dodatkowych akcji.Przedstawiamy listę usprawnień i zmian, które obejmuje aktualizacja 3.53 programu drEryk eGabinet. Spis treści: Szczegółowy opis […]
Poznaj zmiany, które wprowadza aktualizacja drEryk eGabinet 3.52 Aktualizacja odbywa się automatycznie, nie potrzeba wykonywać dodatkowych akcji.Przedstawiamy listę usprawnień i zmian, które obejmuje aktualizacja 3.52 programu drEryk eGabinet. Spis treści: Szczegółowy opis […]