Aby zacząć korzystać z aplikacji drEryk Wideo wejdź na stronę wideo.dreryk.pl wprowadź swój login oraz hasło i kliknij na przycisk „Zaloguj”.
#wideo #logowanie
Aby skorzystać z drEryk Wideo wystarczy, że posiadasz komputer lub urządzenie mobilne: z dostępem do Internetu po obu stronach połączenia (Pacjent i Lekarz) – minimalna prędkość 500 kbit/s, rekomendowana 1Mb/s; z aktualną wersja przeglądarki: Google Chrome lub […]
Dane do logowania wysyłane są na wskazany przez Ciebie adres mailowy. W wiadomości powitalnej otrzymasz swój login użytkownika oraz hasło jednokrotnego logowania. Podczas pierwszego logowania aplikacja wymusi zmianę hasła na nowe, które powinno składać się co najmniej […]
Aby odzyskać hasło do logowania wejdź na stronę do logowania wideo.dreryk.pl, kliknij w link „Nie pamiętasz hasła?” . Następnie wpisz swój login i adres mailowy i wybierz przycisk „Resetuj hasło”. Na Twój adres mailowy zostanie wysłana wiadomość […]
Aby zmienić hasło do logowania, należy zalogować się do aplikacji drEryk Wideo, a następnie kliknąć na nazwę swojego loginu widoczną w prawym górnym rogu aplikacji. Następnie w „Ustawienia użytkownika” wybierz zakładkę „Hasła”, w której możesz dokonać […]
Aby dodawać nowych użytkowników musisz posiadać uprawnienia administratora w aplikacji drEryk Wideo. W celu stworzenia nowego użytkownika wejdź w zakładkę „Użytkownicy” w bocznym menu, a następnie kliknij przycisk „Dodaj”. Uzupełnij –wymagane– pola formularza (pola […]
W celu uruchomienia wideokonsultacji wymagane jest udzielenie zgody na dostęp do kamery i mikrofonu. Dostępu możesz udzielić: automatycznie w chwili nawiązania połączenia. Przeglądarka poprosi Cię o potwierdzenie dostępu do kamery i mikrofonu. Aby zgody udzielić kliknij „Udostępnij”. ręcznie […]
Aby nawiązać połączenie audio-wideo wejdź w zakładkę „Wideokonsultacja”, następnie wprowadź adres email lub/i numer telefonu komórkowego swojego rozmówcy. Zaproszenie na rozmowę zostanie wysłane po kliknięciu przycisku „Wyślij”. Wpisanie obu danych spowoduje wysłanie zaproszenia […]
W przypadku wystąpienia problemów z połączeniem, wykonaj następujące kroki: Urządzenia stacjonarne: Sprawdź czy posiadasz najnowszy rodzaj i wersję przeglądarki Google Chrome/ Mozilla Firefox. Wyczyść historię przeglądania w przeglądarce. Sprawdź dostęp do kamery i mikrofonu oraz udzielone zgody […]
Jeśli masz pytania i potrzebujesz z nami porozmawiać jesteśmy do Twojej dyspozycji: w każdy poniedziałek danego miesiąca od 8.00-19.00 oraz w pozostałe dni (wtorek-piątek) od 8.00 do 16.00. Zadzwoń do Nas: +48 12 351 00 20 Napisz do Nas: serwis@dreryk.pl